مونتاژی‌ها گران شدند؛ پراید، پژو و سمند ارزان/ جدول قیمت‌ها

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از افزایش قیمت خودروهای مونتاژ در ۲۴ ساعت گذشته و کاهش قیمت سایر خودروهای تولید داخل در بازار است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از آن است که در بین خودروهای پراید موجود در بازار مدل ۱۳۱ آن در ۲۴ ساعت گذشته یک میلیون تومان ارزان شده است و ۱۸۳ میلیون تومان قیمت خورده است.

در بین خودروهای پژو موجود در بازار نیز این نوسانات قیمتی مشهود است به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ از ۲۹۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۹۴ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت یک میلیون تومان ارزان شده است و ۳۰۴ میلیون تومان قیمت خورده است.

خودروهای سمند نیز در این مدت نوسانات قیمتی را تجربه کردند به طوری که سمند LX مدل ۱۴۰۱ از ۳۰۸ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۰۶ میلیون تومان رسیده است و سمند LX EF۷ مدل ۱۳۹۹ نیز در این مدت ۲ میلیون تومان ارزان شده است و در حال حاضر ۳۱۶ میلیون تومان قیمت خورده است.

در میان این کاهش قیمت‌ها اما خودروهای مونتاژ در این مدت افزایش قیمت‌ها را تجربه کردند به طوری که پژو ۲۰۰۸ مدل ۱۳۹۹ از یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به یک میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان رسیده است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

مونتاژی‌ها گران شدند؛ پراید، پژو و سمند ارزان/ جدول قیمت‌ها

۲۲۳۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1642594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =