ایلنا نوشت:

محمدرضا تابش، گفت: در حال حاضر اصلاح طلبان مشغول فعالیت هستند و شورای هماهنگی جبهه اصلاحات نیز برای تصمیم‌گیری در خصوص نحوه حضور این جناح در انتخابات آینده جلسات خود را برگزار می کند.

این نماینده اصلاح طلب مجلس هشتم افزود: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات طی هفته های اخیر جلسات و نشست‌هایی برگزار کرده اما به این دلیل که هنوز به جمع بندی کامل و دقیقی نرسیده فعلا سکوت اختیار کرده است.

نماینده اردکان همچنین یادآور شد: آنچه همه اصلاح طلبان بر آن اتفاق نظر دارند این مساله است که بدون تغییر شرایط کنونی، شاید حضور اصلاح طلبان در انتخابات محلی از اعراب نداشته باشد.

وی با بیان اینکه امیدواریم شرایط به سمتی هدایت شود که اصلاح طلبان در انتخابات شرکت کنند، افزود:امیدواریم حاکمیت فضا را برای شرکت اصلاح طلبان در انتخابات فراهم کند و زمینه‌های مشارکت و حضور حداکثری مردم را ایجاد کند که به اعتقاد من حضور اصلاح طلبان در عرصه رقابت های انتخاباتی یکی از لوازم این مشارکت است.

این نماینده مجلس در ادامه خاطرنشان کرد: اگر زمینه مساعد برای حضور اصلاح طلبان فراهم شود قطعا به تبع این حضور جمع زیادی از مردم که طرفدار اصلاح طلبان هستند توجه‌شان به سمت انتخابات معطوف می شود که در شرایط کنونی کشور،سخت نیازمند این حضور و مشارکت مردمی هستیم.

تابش همچنین در بخش دیگری از صحبت‌هایش به اظهار نظرهای اخیر برخی اصولگرایان چون علی لاریجانی، رییس مجلس و سردار جعفری اشاره کرد و گفت: البته این روزها افراد زیادی از اصولگرایان در خصوص حضور اصلاح طلبان و مشارکت مردم اظهار نظر می کنند و این طور که به نظر می‌رسد در حال بیان مکنونات قلبی خودشان هستند اما هر کدام با تفاسیر و تعابیر خودشان.

وی افرود: من به اظهار نظرهای اخیر در خصوص اصلاح طلبان نقد دارم و به نظر من برخی مسائل در اظهار نظرها نادیده گرفته شده است. از این رو هر وقت آقایان آماده بودند حاضر به بحث و گفت‌وگوی رو در رو در خصوص اظهارات‌شان هستم. مردم هم در خصوص صحبت‌های من و آنها قضاوت خواهند کرد چرا که همیشه بهترین داور و قاضی مردم بوده و هستند.

نماینده اردکان در مجلس‏، ادامه داد: من اظهار نظرهای اخیر اصولگرایان را در خصوص حضور اصلاح طلبان در انتخابات ،دعوت از سوی آنها نمی‌دانم و به نظر من آنها همان سیاست چماق و هویج را دنبال می‌کنند.

/2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 164260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۳
    1 0
    نه آغا شما هم تلاش نکن اگر قرار است تنها فایده ی حضور اصلاح طلبان در انتخابات داغ شدن تنور آن به نفع دیگران باشد همان به که شرکت نکنید و بگذارید اصولیون نان را به همان تنور سرد بزنند ببینند می گیرد.
  • بدون نام IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۳
    0 0
    اصولگرایان باید از اتخاذ این سیاست های نخ نما شده که امروز از سوی استکبار بر ملت ایران تحمیل می شود خجالت بکشند. ملت ایران نشان داده که استقلال فکری دارد و دربند اینگونه سیاستها اسیر نمی شود. اصولگرایان باید هرچه زودتر خود را با سیاستهای اسلامی که در روش حکومتی حضرت علی(ع) است تطابق دهند و از دنباله روی مکتب های پوسیده غربی احتراز کنند.
  • سرخورده IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۳
    0 0
    آقای تابش:بنده هم بانظرهموطن بدون نام موافقم.توصیه میکنم شماهم کاندید نشویدچون معلوم نیست تائیدصلاحیت شوید.لابدبازهم میخواهندشوروهیجان کاذب ایجادکنندوبعدهم با تبلیغ و آمار دنیاراپر کنندومنت سرجهان بگذارند.منکه تصمیم دارم درانتخابات شرکت نکنم وراستش رابگویم علیرغم اعتقادم به لزوم شرکت درانتخابات این نظررادارم.ضمنا"ای کسی که بعدا" میگوئی به جهنم که شرکت نمیکنی،بدان که موضوع،نفس وماهیت این اقدام است نه اینکه فکر کنی حالا مگریک رای چه ارزشی داردوچه چیزراعوض میکند .