۰ نفر
۴ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۰

کتاب های «اندوه جنگ، تسبیندن رهگذر» به ترتیب نوشته بائو نینه و کریستف سایمون به زودی از سوی نشر افق روانه بازار نشر می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، رمان «اندوه جنگ» نوشته بائو نینه با ترجمه مسعود امیرخانی به زودی از سوی نشر افق روانه بازار نشر می شود. به گفته ناشر این کتاب یکی از مهم ترین آثار ادبی درباره جنگ ویتنام است چرا که این کتاب نه از زاویه دید مهاجمان آمریکایی که از نگاه یک نویسنده ویتنامی که خود در جنگ حضور داشته نوشته شده است. بیشترین استقبال از این کتاب در کشورهای انگلیسی زبان بوده است.

بائو نینه، نویسنده ویتنامی «اندوه جنگ» با این کتاب به عنوان یکی از مهم ترین نویسندگان آسیای جنوب شرقی به خوانندگان سراسر جهان معرفی شده است. این کتاب با خرید حق کپی‌رایت منتشر می‌شود و در مراسمی با همکاری سفارت ویتنام در تهران رونمایی خواهد شد.

بنابراین گزارش امسال چند نویسنده معاصر آلمانی‌زبان از طرف نشر افق به خوانندگان ایرانی معرفی می‌شود. یکی از آنها کریستف سایمون است که روزهای نمایشگاه کتاب امسال به ایران آمد و در شهرکتاب مرکزی در حضور جمعی از نویسنده‌ها و دوستداران ادبیات قسمتی از آخرین رمانش «تسبیندن رهگذر( قدم‌زن)» را خواند.

به گفته ناشر، سایمون با این کتاب پدیده جدید ادبیات سوئیس به شمار می آید. این رمان طنزآلود و نوستالژیک در محافل ادبی آلمانی زبان توجهات بسیاری را جلب کرده است. با توافق نشر افق با ناشر سوئیسی این کتاب «تسبیندن رهگذر» با ترجمه امید اجتماعی از طرف این انتشارات منتشر خواهد شد. امید اجتماعی سال گذشته رمان «درخت‌مار» اثر اووه تیم نویسنده برجسته آلمانی را ترجمه و از سوی نشر افق منتشر کرد.

291/60

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 164284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =