تجدید میثاق جانشین سازمان اتکا با شهید وزارت دفاع/ امیر حبیبی: شهید عبدوس، شهید دهه شصتی‌هاست

جانشین سازمان اتکا با تجدید میثاق با شهید وزارت دفاع گفت: شهید عبدوس، ویژگی خاصی داشت و متعلق به دهه شصتی‌هاست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،امیر سرتیپ دوم حسن‌علی حبیبی، جانشین سازمان اتکا در حاشیه تجدید میثاق با شهید وزارت دفاع، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید «محمد عبدوس»، از کارکنان سازمان هوافضای وزارت دفاع و شهید اقتدار دفاعی ایران اسلامی که در روزهای گذشته در حین انجام مأموریت در سمنان به شهادت رسید، اظهار کرد: وجود همه ما متعلق به شهداست و برکت نظام اسلامی، شهدای انقلاب و نظام هستند.

حبیبی گفت: شهید عبدوس، جزو آخرین شهدای نظام اسلامی بوده که تقدیم اسلام و انقلاب شده و این نشان می‌دهد که همواره جریان شهادت و شهادت‌طلبی بین جوانان ما پرقدرت‌تر از قبل راه خود را ادامه می‌دهد.

وی بیان کرد: شهید عبدوس، ویژگی خاصی داشت و آن هم این بود که این شهید متعلق به دهه شصتی‌هاست.

جانشین سازمان اتکا گفت: شهادت شهید عبدوس نشان داد که علی‌رغم تبلیغات سوء دشمنان که می‌خواهند جوانان ما را از مسیر خود خارج کنند، این جوانان پای کار نظام اسلامی و انقلاب ایستاده‌اند.

حبیبی اضافه کرد: ما هم تکلیف و وظیفه داشتیم که قبل از هر بازدیدی، ابتدا بر مزار این عزیز سرافراز و دیگر شهدای انقلاب و نظام اسلامی حضور یابیم و از آنها کسب تکلیف و اجازه کنیم.

وی بیان کرد: حضور شهیدان والامقام، برکت و نعمتی است که در زندگی ما جریان دارد و امیدواریم بتوانیم راهشان را در کارها و برنامه‌هایمان ادامه دهیم.

شهید «محمد عبدوس»، از کارکنان سازمان هوافضای وزارت دفاع در سمنان حین انجام مأموریت به فیض شهادت نائل آمد و به خیل عظیم شهیدان پیوست.

خادم‌الحسین (ع)، شهید محمد عبدوس متولد سال ۱۳۶۸ بود که ۲۲ خردادماه امسال در سمنان به شهادت رسید.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1642869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =