حلالیت گرفتن وینگر محبوب یحیی از پرسپولیسی‌ها

خبرورزشی نوشت: کار احسان پهلوان با پرسپولیس دیگر به انتهای خط رسیده و این طور که خبرها می‌رسد این بازیکن با فولاد قرارداد مالی خوبی بسته است و به زودی هم این باشگاه اخبار نقل و انتقالاتی‌اش را رسانه ای می‌کند.

احسان پهلوان که به دلیل اختلاف مالی مدیر برنامه هایش با باشگاه پرسپولیس به طور مستقیم وارد مذاکره با مسئولان باشگاه نشد در روزهای گذشته طی تماس با برخی از اعضای کادرفنی سرخپوشان از آنها حلالیت طلبیده و به طور غیر مستقیم هم برای یحیی گل محمدی پیغام فرستاده و از او بابت اینکه نتوانسته امسال در کنار او بقیه بازیکنان این تیم باشد عذرخواهی کرده است.

پهلوان تنها بازیکن پرسپولیس نیست که راهی فولاد شده و ظاهرا سعید آقایی نیز با این باشگاه اهوازی قرارداد بسته است. باشگاه فولاد این روزها در تهران کارهای نقل و انتقالاتی‌اش را انجام می‌دهد و می‌خواهد بعد از تکمیل خریدهایش از آنها رونمایی کند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1643582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امید IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    3 0
    بازی کنی که هدفش فقط پوله از اون اول بره بهتره،،،بازیکنای قدیم پرسپولیس واستقلال حرمت قائل میشدن بدون هیچی قرار داد میبستن،،باشما که دم از عشق میزنید قرادادتونم کم نیس مکه ۸میلیارد کم پولیه که پرسپولیس بهت میداد...