جشنواره بزرگ فرهنگی ورزشی با عنوان "خانواده با نشاط"

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی وورزشی شهرداری سمنان از برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی با عنوان"خانواده با نشاط"با موضوع فرهنگ سازی مبارزه با این آسیب اجتماعی در سمنان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،امیر نجم در ادامه با بیان اینکه این برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر با شعار "نه به اعتیاد" تدارک دیده شده است، یادآور شد: جشنواره "خانواده با نشاط" یکشنبه پنجم تیر ماه ساعت 18:00 در بلوار قدس ساختمان شورای اسلامی شهر سمنان برگزار می شود.

وی برگزاری برنامه های شاد و مفرح شامل اجرای مسابقه، ایستگاه های ورزشی و موسیقی از دیگر ابعاد این جشنواره عنوان کرد و افزود: این برنامه به همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان وبا مشارکت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدراستان سمنان،خانه ورزش محله فرهنگ، هیئت انجمن های ورزشی شهرستان سمنان، هیئت همگانی شهرستان سمنان و انجمن ورزش همگانی کارگری شهرستان سمنان برگزار می شود.

نجم با اشاره به اینکه ورزش یک رویداد محبوب میان اقشار مختلف مردم بویژه نوجوانان و جوانان می باشد، خاطرنشان کرد: از این پتانسیل مهم باید در پیشگیری و کنترل پدیده اعتیاد بهره گرفت.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با تاکید بر اینکه حرکت و تلاش یکی از ویژگی های حیات انسان دارای انگیزه و عاملی برای رشد سلامت و نشاط اوست،تصریح کرد: انسان های نیازمند حرکت، ناگزیر به تلاش و کوشش هستند وعدم تحرک ، نه تنها موجب توقف رشد بلکه افسردگی روحی، بروز رفتارهای ناهنجار و از دست رفتن شور و نشاط زندگی می گردد و در این میان توجه به ورزش و سلامت خانواده ها در راستای تقویت بنیان خانواده از اهمیت بسیار بسزایی برخوردار است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1644713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =