برق ادارات پرمصرف استان قزوین قطع می‌شود

استاندار قزوین گفت: ادارات ملزم به رعایت مصرف برق هستند و در صورتی که رعایت نمی‌کنند برق آن را قطع کنید و به هیج وجه مماشات به خرج ندهید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین در جلسه کارگروه مدیریت تقاضا و مصرف برق استان، اظهار کرد: در استان برای تولید برق خورشیدی و بادی اقداماتی در حال انجام است و اعتقاد داریم که باید تولید برق به سمت انرژی‌های تجدیدپذیر برود.

او افزود: کمبود برق نباید منجر به کم‌توجهی به موضوعات زیست‌محیطی شود و تولید برق مبتنی بر استفاده از انرژی‌های فسیلی باید به گونه‌ای باشد که کم‌ترین آسیب را به محیط زیست بزند.

اعلایی گفت: راه‌اندازی شهرک انرژی در تولید برق استان کمک زیادی می‌کند و استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر حتی مورد استقبال واحدهای تولیدی هم است و آن‌ها آمادگی مشارکت در این حوزه را دارند.

نماینده عالی دولت در استان بیان کرد: در دنیا هم در شرایط پیک، برق را مدیریت می‌کنند و مدیریت برق در ایران با توجه به منابع موجود خوب بوده است و خیلی از کشورهای جهان وضعیت بدتری را نسبت به ایران تجربه می‌کنند.

او ادامه داد: باید با استفاده از روش‌های اقناعی و فرهنگی به سمت صرفه‌جویی مردم در زمینه برق برویم و حتی در این مسیر می‌توان جوایزی را هم در نظر گرفت تا مشترکین کم‌مصرف در انتهای پیک جایزه قابل‌توجهی را دریافت کنند.

استاندار قزوین افزود: ادارات ملزم به رعایت مصرف برق هستند و در صورتی که رعایت نمی‌کنند برق آن را قطع کنید و به هیج وجه مماشات به خرج ندهید.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1645245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =