فارس نوشت:

 مشاور بین‌الملل مقام معظم رهبری گفت: وحدت اصولگرایان برای حضور مقتدر در انتخابات آینده با همراهی بزرگان قطعی است.

 علی‌اکبر ولایتی در حاشیه روز ملی استان اردبیل، اظهار داشت: کاری که توسط بزرگان جبهه اصولگرایی نظیر آیت‌الله مهدوی کنی و آیت‌الله یزدی و دیگر پیش‌کسوتان اصولگرایی آغاز شده، یک افق روشن را پیشِ‌روی اصولگرایان باز کرده است.

وی تنها رمز بقا و ماندگاری اصولگرایان را در عرصه سیاست اتفاق نظر و حفظ وحدت رویه آنها اعلام کرد و افزود: با این اتحاد و همدلی پیروزی در انتخابات مجلس نهم تحقق یافتنی است.

عضو کمیته 7+8 با یادآوری اینکه با تشکیل کمیته هشت نفره اصولگرایان تصمیم‌گیری‌ها و هدف‌گذاری‌ها به نفع پایداری و وحدت‌آفرینی اصولگرایان است، خاطرنشان کرد: کمیته اصولگرایان قبول کرده است تا با شاخص‌های مورد نظر کاندیداها را مورد ارزیابی قرار داده و منتخبان را برای حضور در انتخابات به مجلس برگزینند.

ولایتی با رد هرگونه تفرقه و دودستگی بین اصولگرایان تصریح کرد: شاخصه اصولگرایی حفظ وحدت و همدلی است و هرگز اصولگرایان این رمز ماندگار را فراموش نکرده‌اند.

وی وحدت اصولگرایان را حول محور شخصیت‌هایی همچون آیت‌الله مهدوی کنی و آیت‌الله یزدی یک فرصت تاریخی اعلام و اضافه کرد: نباید تصور کنیم که حرکت‌های وحدت‌آفرین در این حوزه بی‌ثمر است و یا هیچ عاقبتی نخواهد داشت چرا که خود این تفکر انحرافی و غلط است.

مشاور بین‌الملل رهبر معظم انقلاب در پایان ضرورت جمع شدن تمام اصولگرایان را حول محور حرکتی متحد با اولویت اهداف مشترک ضروری اعلام کرد و گفت: اصولگرایان در آستانه انتخابات و در مهلت مقرر کاندیداهای مورد نظر خود را که شایسته و لایق خواهند بود معرفی می‌کنند. 

احتمال تغییر اعضای کمیته ۸+۷   

ایلنا نوشت: 

سخنگوی کمیته ۸+۷ با اشاره به اینکه در جلسات گذشته اعضای کمیته انتخاب شده‌اند، گفت: درباره معرفی افراد هنوز جلسه‌ای تشکیل نشده است. 

حجت الاسلام سالک خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه ممکن است باز هم شاهد تغییراتی در اسامی نهایی اعضای کمیته۱۵نفره باشیم،هنوز جلسه‌ای برای معرفی اعضا تشکیل نشده و تصمیم بر این است که لیست نهایی این گروه بعد از ماه مبارک رمضان اعلام شود. 

/27212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 164530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =