خبر خوش وزیر راه برای متقاضیان مسکن/ زمان ثبت‌نام مجدد نهضت ملی مسکن اعلام شد

وزیر راه و شهرسازی از آغاز مجدد ثبت‌نام طرح نهضت ملی مسکن از ۱۵ تیرماه خبر داد و گفت: هیچ محدودیتی برای بهره‌مندی از توان انبوه‌سازان خوشنام نداریم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رستم قاسمی با بیان این‌که پالایش نهایی متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن تا ۱۵ تیرماه تمدید شده است، اظهار کرد: استان‌ها باید توجه داشته باشند متقاضیانی که با مکاتبه نسبت به تعیین تکلیف مدارک خود اقدامی نکنند با هماهنگی شورای استان از ادامه طرح کنار گذاشته شوند تا متقاضیان بیشتری امکان حضور در اجرای طرح را پیدا کنند.

وی افزود: بعد از ۱۵ تیرماه سامانه طرح‌های حمایتی مسکن برای متقاضیان جدید به مدت ۱۵ روز باز می‌شود تا همزمان با اجرای طرح نهضت ملی مسکن برای متقاضیان پالایش شده امکان ثبت‌نام از افراد جدید نیز فراهم باشد.

قاسمی درباره افتتاح حساب متقاضیان پالایش و تایید شده که به بانک معرفی شدند نیز توضیح داد: مدیران کل راه و شهرسازی دقت کنند که حداکثر زمان لازم برای افتتاح حساب متقاضیان معرفی شده به بانکها دو هفته است که باید این زمان رعایت شود تا اجرای طرح نهضت ملی مسکن سرعت لازم را پیدا کند.

وی با بیان این‌که با برنامه‌ریزی در صدد هستیم تا پایان شهریور اجرای فنداسیون واحدهای طرح نهضت ملی مسکن از دو میلیون واحد عبور کند، گفت: طبق ماده ۴ قانون جهش تولید مسکن بانک‌ها باید ۲۰ درصد سهم تسهیلات را به بخش مسکن اختصاص بدهند که در این خصوص ضرورت دارد تا بانک‌ها نهایت همکاری را داشته باشند. همچنین در بند ۵ ماده قانون جهش تولید مسکن نیز تاکید شده که برای تامین زمین از اراضی دولتی برای اجرای پروژه‌های قانون جهش تولید مسکن وزارت راه و شهرسازی در اجرای ماده ۱۰ قانون مذکور اقدام لازم را به‌عمل آورند.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این‌که هیچ محدودیتی برای بهره‌مندی از توان پیمانکاران و انبوه‌سازان خوش‌نام در اجرای طرح نهضت ملی مسکن وجود ندارد، اعلام کرد: در بیشتر استان‌ها پالایش‌ها در مرحله نهایی شدن است که باید اینکار سرعت بیشتری یابد.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1645444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    18 1
    مثل قرعه کشی های بانک در چند سال پیش میمونه که خیلی ها با فکر اینکه شاید برنده بشن میرفتن حساب باز میکردن یا موجودیشون رو افزایش میدادن . دلخوشی بود دیگه برای مردم و سواستفاده برای بانک‌ها حالا هی میگن ثبت نام تمدید شد و ... اگر راست میگین برای یک سوم از همونایی که ثبت نام کردن بسازید تا معلوم بشه چند مرده حلاجید
  • ز IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    14 1
    اول بقیه رو سامان بدید بعد هی ثبت نام کنید.هنوز برامون بعد ی سال پیامک نیومده همش میگه در حال بررسی
  • اوس موسی IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    18 1
    انقدر به اسم ثبت نام وقت تلف میکنی تا عمر دولت تمام شود و یا خودت را استیضاح کنند و از این مهلکه جان سالم بدر ببری.. خیلی ناقلا هستی
  • ناشناس IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    17 2
    یکسال هست مردم ثبت نام می کنند و هیچ مسکنی هم در کار نیست این نتیجه وعده های آقای رئیسی هست.
  • فوق لیسانس بیکار IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    20 1
    مزخرف و خنده دار. اول اینکه محل ساخت ۲۰کیلومتر با شهر فاصله داره، دوم اینکه قیمت تمام شده مسکن ملی نسبت به محل و زمینی که توش میسازن ۱۰برابر بیشتره اصلا نمیصرفه، دوم اینکه مسکن هایی که دوره قبل ناتموم مونده و قیمت پایین تری داشته رو تکمیل میکنن و به قیمت روز میدن به ملت
  • بنده خدا IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    15 0
    اره دیگه ثبت نام کنید. بعد هم برا تشکیل پرونده ۱۵۰۰۰ تومن به دولت بدید. یه چند وقت که میشه الکی میگند شرایطش را نداری. دوباره روز از نو...... ثبت نام تمدید شد. ۱۵۰۰۰ بدید . شرایط ندارید. دوباره ثبت نام تمدید شد ۱۵۰۰۰ بدید. شما شرایط ندارید دوباره تمدید شد. ۱۵۰۰۰ تومن بدید . شما هم شرایطش را ندارید. ثبت نام دوباره تمدید شد. ۱۵۰۰۰ تومن بدید. خوب ملت را سرکار گذاشتید.
  • ک...ن... IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    16 0
    حتی یک واحد هم به کسی داده نخواهد شد.... شوخیه مگه ...!!!!!!! یک سال گذشت. گفتند سالی یک میلیون ....چی شد؟؟؟؟ دریغ از یک آجر
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    6 0
    باعرضه سلام و خسته نباشید من توانه مالی ندارم وفردی هستم مجرد آن وقت چه شرایطی داره از اصفهان ناشناس
  • ناشناس IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    10 2
    وزارت مسکن بقول معروف همانهایی که زاییده بزرگ کنه. یکسال گذشت چند تا مسکن ساخته
  • ن IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    5 0
    بعد از پرداخت40میلیون اول ،خودمان چقدر باید پول پرداخت کنیم؟