آقای آجورلو؛ شبکه ماهواره‌ای خوب است اما نگرانی هوادار را دریاب!

استقلال پس از قهرمانی در لیگ برتر در شرایط بدی قرار دارد.

حدود یک ماه از قهرمانی استقلال در لیگ بیست و یکم می‌گذرد و این تیم در یک بحران باورنکردنی گرفتار شده است. در تاریخ فوتبال ایران سابقه نداشته یک تیم پس از قهرمانی به چنین وضعیتی گرفتار شود اما مصطفی آجورلو و رفقایش با موفقیت این ماموریت سخت را به انجام رسانده‌اند. این روزها درحالی که تیم‌های لیگ برتری مشغول تقویت خود هستند باشگاه استقلال حتی در حد شایعه هم نزدیک به جذب بازیکن جدید نیست و ستارگان فعلی این تیم هم در حال جدایی هستند. امروز خبر جدایی محمد دانشگر آمد و شاید به زودی نفراتی چون وریا غفوری، امیرحسین حسین‌زاده و حتی عارف غلامی هم جدا شوند. از طرفی به جز سجاد شهباززاده هنوز هیچ بازیکنی جذب نشده و استقلال رقابت در نقل و انتقالات را کاملا واگذار کرده و گزینه‌های نقل و انتقالاتی استقلال به دلیل تعلل مدیران مشغول مذاکره با رقبا هستند.

بدون شک مقصر شماره یک بحران این روزهای استقلال مدیریت این باشگاه است که عمکلرد فوق‌العاده ضعیفی داشته است. در ۱۰ سال اخیر سابقه نداشته استقلال تا این حد در نقل و انتقالات ضعیف عمل کند و حتی در تمدید قرارداد با نفرات فعلی خود هم مشکل داشته باشد. آجورلو که در یک سال گذشته همواره با وعده‌های بزرگ و حرف‌های پوپولیستی تلاش کرده برای خودش اعتبار بخرد حالا شدیدا از سوی هواداران مورد انتقاد قرار گرفته است. مدیری که اخیرا وعده ورزشگاه اختصاصی و شبکه ماهواره‌ای داده بود ضعیف‌ترین نقل و انتقالات سال‌های اخیر استقلال را رقم زده و انگار بیش از این تیم به فکر حضور در فدراسیون فوتبال است. داشتن شبکه ماهواره‌ای و ورزشگاه اختصاصی برای استقلال اتفاق بسیار خوبی است اما مدیران باشگاه در کنار این اقدامات باید در نقل و انتقالات هم تیم قهرمان را حفظ کنند.

آجورلو در پروسه جذب مربی هم بسیار ضعیف عمل کرد و حدود ۲۰ روز این باشگاه برای حضور مربی خارجی تلف شد و در نهایت هم گزینه‌ای به استقلال آمد که عملکرد امیدوارکننده‌ای در چند سال اخیر نداشته است. او حتی در ماجرای جدایی رایگان مجیدی هم مقصر بود و هرگز پاسخ نداد که چگونه او با قرارداد سه‌ساله توانست رایگان جدا شود؟!

مدیرعامل استقلال که این روزها سکوتش هم روی اعصاب هواداران رفته مدعی است چراغ خاموش کار را جلو می‌برد اما از اتفاقات اخیر به نظر می‌رسد که سکوت آجورلو استراتژیک نیست بلکه او اساسا حرفی برای گفتن ندارد. مدیرعامل استقلال حتی مدیر رسانه‌ای هم انتخاب نکرده و این باشگاه در روزهای پر از شایعه نقل و انتقالات حتی یک مدیر رسانه‌ای ندارد که در خصوص خبرهای مختلف هواداران را از نگرانی در بیاورد.

آجورلو امروز استقلال را گرفتار بحرانی کرده به راحتی می‌توانست از آن دوری کند اما او که متخصص دادن وعده‌های بزرگی چون شبکه ماهواره‌ای است حالا تیم قهرمان لیگ برتر را در شرایطی قرار داده که خروج از آن بسیار سخت است. او فصل گذشته با ورودش به استقلال آرامش بسیار خوبی در این تیم به وجود آورد و به خاطر همین هم مورد تمجید هواداران قرار گرفت اما اتفاقات اخیر باعث انتقادات فراوانی شده و هواداران استقلال انتظار دارند آجورلو مانند فصل گذشته بتواند شرایط را به خوبی مدیریت کند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1645566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ارمین IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    8 1
    مثل اینکه شرط ریاست فدراسیون برای اجرلو تضعیف استقلال و قهرمان شدن مجدد تیم حکومتی می باشد اقای اجرلو از آه هوادار استقلال بترس
  • IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    4 1
    وقتی دستور از بالا برسه دیگه مدیر عامل کاری نمیتونه بکنه. و دستور چنین است 1-وریا باید برود (بدلیل زبان سرخ) 2- تیم ضعیف شود تا ارزش سهام پایین بیاید و یکسری مرده خوری کنند.
  • رضا IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    3 1
    آقای آجورلو بداند ۵و۶ هفته صبر هواداران تمام می شود موج اعتراضات هواداران استقلال آجورلو را از استقلال بيرون مي برد
  • ثابت IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
    5 0
    قرارداد وریا باید، باید و باید تمدید بشه. وریای با غیرت،،،حرف تو حرف ملت.
  • مهرداد RU ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
    1 3
    جناب خبر آنلاین! شما نگران بحران استقلال نباش! استقلال با نفراتی که داره قهرمانی بدون باخت کسب کرد و رکورد تاریخ لیگ برتر ایران رو زد! شاید استقلال فقط و فقط نیاز به یکی یا دو مهره داشته باشه نه بیشتر. پس خریدهای بزرگ به تعداد زیاد واسه تیمیه که ضعیف بوده! شما نگران تیم محبوب خودت باش که چپ و راست با پول بیت‌المال بازیکنای چند ده میلیاردی خریده و فردا همین بازیکنان اسم و رسم دار حاشیه و بحران ساز خواهند شد واسش. این فصل قول میدم تیم محبوبتون حتی نایب قهرمانی رو هم تکرار نخواهد کرد و ضعیف تربن نتایج چند سال اخیر خودشو خواهد گرفت.
  • ارسلان GB ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
    4 0
    مدیران محترم استقلال چرا قبل از نقل وانتقالاعلام میکنید ما اینقدر داریموفلان میکنیم والان کہ باید تیم را خوب ببندیم سکوت مکنید بارزاً توجہ بہ اینکہ میدانید مافیاوصداوسیاوجراید مخالفودرصد دراسات تخریب علیہ استقلال ہستند و ہمیشہ استفادہ کردن از عشق ہودار سیاستان اشتباہ بود اگہ ماداریم الان وقت خرج کردن است پشت پردہ چیہ ہر مدیر مربی یا باریکن ہیہ میگہ بعدا میگم چی شدہ وعدہ پشت پردہ چیہ
  • بهزاد IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
    7 2
    از اول هم معلوم بود آجرلو این کاره نیست و قمپز در می‌کند و با فریب افکار عمومی فضا را به نفع خودش کرده بود ، واقعا چرا گذاشت مجیدی برود در حالیکه ۳ ساله بسته بود و چرا از انتقال مجیدی پولی عاید استقلال نشد، از طرفی بازیکنان فعلی استقلال رغبتی برای ادامه همکاری ندارند ؟ گویا آجرلو این روزها حواسش به پستهای چرب و چیلی تره و استقلال نخودی است!
  • حسین علیمحمدی RU ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
    2 8
    هوادار استقلال چقدر ساده هستید بخدا قسم قهرمانی فصل قبل تمام بازی بود قهرمانی خریدن مجیدی خیلی هوشمندانه عمل کرد فرار کرد آجورلو مونده وست گرداب نه راه پس داره نه راه پیش چند وقتی به همین حالت میمونه تا مجبور بشن برکنارش کنن از این مربی کاملاً معلومه امسال کیسه دسته یک نره خیلی خیلی شانس اورده واقعا این مربی یک نیم میلیون دلار ارزش داره نزدیک به پنجاه چند میلیارد تومان البته حق تونه فصل قبل به کثافت کشیدن لیگ برتر فوتبال ایرانو
  • علیرضا IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    1 1
    جناب ستاری یه سریال طنزی بود که تکیه کلام یکی از هنرمندانش این بود :بچه ی این محلی !!!؟ حالا خطابم به شماست ،من و خیلی های دیگه میدونیم بچه ی این محل نیستی و تمامی مطالبی که می نویسی با یک پیش زمینه ی حاشیه ایجاد کنی اتفاق می افتد. عزیزم برو محله خودتون و از عملکرد موفق بچه محل های قرمزپوش خودت تا می تونی قلم فرسایی کن...به قول بچه تو سریال مهمونی ...برو ...مادر نزاییده بخواد برای ما نسخه هایی از این دست بپیچه.