آرزوی ستاره دورگه استقلالی برای ساپینتو؛ دوران فوتبال سرمربی استقلال را به یاد دارم

پیشکسوت استقلال گفت: امیدوارم سرمربی جدید تیم استقلال بتواند افتخاراتی که این تیم در فصل گذشته لیگ برتر به دست آورد را تکرار کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فریدون زندی ستاره ایرانی آلمانی اسبق تیم استقلال در گفتگو با برنامه تلویزیونی سلام صبح بخیر از شبکه سوم سیما درباره قهرمانی تیم استقلال گفت: «از این بابت خیلی خوشحال شدم. سالها بود که استقلال قهرمان لیگ ایران نمی شد و هر سال هواداران از بابت این موضوع ناراحت می‌شدند. اما در پایان فصل گذشته استقلال بالاخره توانست موفقیت های گذشته اش را دوباره تکرار کند و با یک رکورد خیلی خوب قهرمان شود».

بازیکن اسبق بوندس لیگا آلمان در مورد میزان شناختش از سرمربی پرتغالی استقلال خاطرنشان کرد: «نظر خاصی درباره آقای ساپینتو ندارم اما کاملاً او را به عنوان یک بازیکن میشناسم».

وی افزود: «وقتی ساپینتو فوتبال بازی می کرد او را به عنوان یک بازیکن انرژیک، موثر و باهوش میشناختم. فوتبالش را به یاد دارم ولی در بحث مربیگری نمی توانم درباره او صحبت کنم چون او را نمیشناسم».

فریدون زندی گفت: «قطعاً این مربی در فوتبال پرتغال اسم بزرگی دارد و حالا که به استقلال آمده امیدوارم انرژی جدید و تازه ای را به این تیم اضافه کند».

وی در پایان تاکید کرد: «همه هواداران استقلال منتظر هستند تا استقلال دوباره قهرمان شود که امیدوارم مربی پرتغالی بتواند این کار را برای هواداران انجام بدهد».

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1645568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =