زمینه اشتغال یک هزار 884 نفر در لرستان فراهم شود

مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی لرستان از اجرای طرح بررسی و رفع مشکلات متقاضیان دریافت تسهیلات اشتغالزا از محل تبصره 18 امروز در کل شهرستانهای استان خبر داد .

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، علی جهانی با بیان اینکه تسهیل شرایط و رفع مسائل و مشکلات پیش روی متقاضیان تسهیلات اشتغالزا با همکاری بانکهای عامل استان به جد پیگیری می شود اظهار داشت :از امروز با همکاری بانک توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی امید استان و حضور همکاران همه ادارات تابعه شهرستانها در این دو موسسه مالی طرح بررسی و رفع مشکلات متقاضیان تسهیلات اشتغالزا از محل اعتبارات تبصره 18 اجرایی شد .

وی به دغدغه وزرات تعاون کار و رفاه اجتماعی در جهت رفع بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان جویای کار اشاره کرد و گفت : برخی از متقاضیان تسهیلات ممکن از در خصوص تضامین و مدارک مورد نیاز جهت تحویل به بانکها مشکلاتی داشته باشند که با ورود همکاران و حضور در بانکهای عامل نسبت به رفع این گونه مشکلات نساعدت کنند .

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان با بیان اینکه پیش بینی می شود با پرداخت این تسهیلات زمینه اشتغال تعداد یک هزار 884 نفر در استان فراهم شود ، یاد آور شد : بیش از 552 طرح با مبلغ 142 میلیارد تومان تسهیلات به این دو موسسه مالی از محل اعتبارات تیصره 18 معرفی شده است که امیدوارم بانکها با همکاری همه دستگاههای اجرایی مربوطه هر چه سریعتر زمینه پرداخت این تسهیلات را فراهم کنند .

وی یکی از اولویت های همه همکاران را معرفی به موقع و خارج از بوروکراسی اداری عنوان کرد و تصریح کرد : دستگاه های اجرایی و بانکهای عامل با مشارکت و هماهنگی با همکاران ما در این اداره کل بصورت شبانه روزی ، تلاش می کنند تا طرحهایی که نیاز به اعتبارات سرمایه در گردش یا تکمیل و توسعه واحد اقتصادی خود داشته باشند را شناسایی و این تسهیلات را پرداخت کنند .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1645651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =