واحدهای تولیدی دانش بنیان در کشور حمایت می شود

مشاور وزیر صمت و عضو هیئت مدیره سازمان صنایع کوچک ایران گفت: وزارت صمت از واحدهای تولیدی حوزه دانش بنیان حمایت قاطع خواهد کرد.

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، افشین پروین پور در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی مصطفی خمینی ساری اظهار داشت: اجرای پروژه های زیرساختی در شهرکها و نواحی صنعتی در سهولت کار صنایع کوچک و متوسط نقش محوری دارد.

مشاور وزیر صمت و عضو هیئت مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران افزود: میزان موفقیت دولت مردمی در تقویت صنعت کشور متکی به حمایت از صنایع کوچک و روانسازی گردش چرخ تولید خواهد بود.

وی اظهار داشت: تولید با کیفیت لازمه ارتباط با دانش برتر است و واحدهای دانش بنیان در رشد صنعت تأثیری شایان خواهند داشت.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران نیز در این بازدید گفت: صنعتگران با حمایتها و کمکهای دولت صادق الوعد به تولید روزافزون و شکوفایی صنعت استان دلگرم هستند.

یاسر امینی خاطرنشان کرد: تمام تلاش مجموعه شرکت شهرکهای صنعتی مازندران به اجرای سریع و دقیق پروژه ها در کوتاهترین زمان ممکن است تا زمینه حضور بهتر سرمایه گذاران و شرایط آسانتر در فعالیتهای عرصه تولید برای آنان مهیا گردد.

پروین پور مشاور وزیر صمت و عضو هیئت مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در این سفر یکروزه به استان مازندران، ضمن بازدید از شهرک صنعتی شهید مصطفی خمینی ساری، پروژه های شبکه روشنایی جاده دسترسی و روکش آسفالت معابر داخلی این شهرک را افتتاح کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1645885

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =