۶ نفر
۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶
ویژگی‌های کیف‌های مسافرتی

افراد با توجه به نوع سفر و محلی که به آن سفر می‌کنند و نیاز خود وسایل و ابزاری را با خود می‌برند که با توجه به حجم وسایل، نیاز به چمدان یا کیفی دارند که ویژگی‌های کیف مناسب برای مسافرت را داشته باشد.

با شروع فصل گرما طبق هر سال مسافرت‌ها و تفریح همه مردم اوج می‌گیرد. از مسافرت‌های یکی دو روزه گرفته تا مسافرت‌های طولانی در روزهای گرم سال، اکثر مردم نهایت لذت رو از این چند ماه گرم سال می‌برند.
موضوع مهم و قابل توجهی که وجود دارد این است که حمل چمدان در مسافرت‌های زمینی برای اکثریت افراد کمی سخت و دشوار است. بیشتر مردم ترجیح می دهند به جای اشغال کردن فضای صندوق عقب ماشین با چمدان، ابزار و وسایل حیاتی‌تری را با خود ببرند و خیلی بار اضافی با خود حمل نکنند. بنابراین اکثر مردم ترجیح می‌دهند به جای چمدان‌های بزرگ و سنگین و جاگیر از کیف‌های سبک و مناسب و کاربردی استفاده کنند.

ویژگی‌های کیف مناسب برای مسافرت چیست؟

جواب این سوال را در آیتم‌های بعدی توضیح خواهیم داد اما این موضوع را در نظر بگیرید که این ویژگی‌ها ثابت نیست و برای هر فردی با فرد دیگر این ویژگی‌ها متفاوت است.
برای مثال ویژگی‌های کیف مناسب برای مسافرت فردی که می‌خواهد از شهری به شهر دیگر سفر کند و مسافرت کاری و کوتاه داشته باشد با فردی که میخواهد مسافرت کاری اما طولانی داشته باشد متفاوت است. حتی ویژگی‌های کیف مناسب برای مسافرت برای زن و مرد نیز کاملا متفاوت است. یا ویژگی‌های کیف مناسب برای مسافرت کودکان با افراد بزرگسال نیز کاملا با هم دیگر فرق می‌کند. اگر به دنبال کیف کارآمدی می‌گردید که تمام این ویژگی‌ها را داشته باشد، کیف دیوید جونز گزینه مناسبی برای شماست. کیفی که علاوه بر زیبایی، کارآیی و ماندرگاری بالایی دارد.
به علاوه ما در این مقاله تلاش کرده‌ایم تا مقداری از مهم‌ترین و کارآمدترین ویژگی‌های کیف مناسب برای مسافرت را برای شما عزیزان بازگو کنیم تا به شما عزیزان در انتخاب صحیح و مناسب کمک کنیم.

ویژگی‌های کیف‌های مسافرتی

یکی از ویژگی‌های مهم کیف مسافرتی حمل آسان و ساده است

برای حمل آسان کیف‌ها مهم‌ترین آیتم دستگیره کیف است که به ما کمک فراوانی می‌کند تا بتوانیم کیفمان را خیلی راحت و بهتر حمل کنیم.
ویژگی‌هایی که یک بند کیف استاندارد و اصولی باید داشته باشد و مانع درد شانه و بازوهای شما شود این است که:

  1. بند کیف به نحوی باشد که امکان جدا شدن کیف از بند اصلا وجود نداشته باشد.
  2. بلندی بند کیف بسته به نوع کیف و کاربرد آن متفاوت است. پس با توجه به احتیاج خود که دارید به بلندی و پهنی بند کیف در هنگام خرید دقت کنید تا آسیبی به شانه وارد نشود.

نبود این دو ویژگی می‌تواند سفر را برای شما تبدیل به کابوس وحشتناک کند پس بنابراین در هنگام خرید دقت کنید.
یکی دیگر از ویژگی‌های کیف مناسب برای مسافرت که در حمل آسان و ساده کیف به شما کمک می‌کند زیپ کیف است. زیپ محکم‌ در کیف مسافرتی شما خیلی‌ مهم است؛ زیرا حمل کیفی با زیپ خراب برای شما در مسافرت کابوس می‌شود. هم اینکه آن کیف دیگر کیف مطمنی برای حمل وسایل مهم و با ارزش شما نیس و هر لحظه احتمال گمشدن وسایل شما وجود دارد.

وزن کمتر حمل آسان‌تر

معمولا در اکثر مسافرت‌ها شما از تمامی حجم کیفتان استفاده می‌کنید و وسایل زیادی با خود به مسافرت میبرید. پس بنابراین شما کیفی با خود حمل‌ می‌کنید که سنگین است.
برای‌ اینکه به خودتان در حمل آسان‌تر کیف کمک کنید بهتر است که کیفی را انتخاب کنید که جنس آن سبک باشد. یعنی از انتخاب کیفی با جنس ضخیم و چند لایه اجتناب کنید. به نحوی که یک بار اضافه از روی دوش‌ شما کم شود ‌و شما یک‌ کیف سبک‌ و راحت را با خود به مسافرت ببرید. برای آنکه وسایل سبک و کوچکتان در بین دیگر وسایل گم نشود، می‌توانید از کیف کمری استفاده کنید. با خرید کیف کمری از دیوید جونز، کیفی زیبا داشته باشید و وسایل همراه خود را درون آن قرار دهید.

تشخیص آسان

معمولا در سفرها امکان جابه‌جا شدن کیف شما با دیگر مسافران زیاد است. اگر چند کیف شبیه ب کیف شما وجود داشته باشد تشخیص کیف خودتان تقریبا بدون باز کردن و چک کردن کیف غیر ممکن است.
برخی از افراد تصور می‌کنند همه چیز با چسباندن برچسب و آویزان کردن چیزی مثل جاکلیدی می‌توانند از مشکل جابه‌جا شدن کیف مسافرتی‌شان جلوگیری کنند. در صورتی که این تکنیک اصلا تکینک صددرصدی نیست و درصد خطای بالایی دارد. بنابراین به جای استفاده از تکینک‌های با ریسک بالا از روشی استفاده کنید که خطا نداشته باشد. یکی از روشن‌ترین و ساده‌ترین راه‌ حل‌ها انتخاب کیف خاص و زیباست. به نحوی که اون کیف یک ویژگی ظاهری متفاوت نسبت به کیف‌های دیگر داشته باشد و یا ترکیب رنگی آن خاص پسند باشد. افرادی که آن راه تهیه می‌کنند انگشت شمار باشند و شمال در طول سفر خیالی آسوده داشته باشید و امکان گم شدن و تعویض کیف مسافرتی شما با دیگری سفر باشد. با خرید کیف پول و ست کردن آن با کیف مسافرت و کیف‌های دیگر خود، بر خاص بودن استایل خود بیفزایید.

ویژگی‌های کیف‌های مسافرتی

کوله پشتی برای مسافرت

بسیاری از افراد در سفرهای کاری که به شهرها و کشورهای دیگر دارند نیاز دارند که وسایل و ابزاری مثل لپ‌تاب را با خود در طول سفر حمل کنند، حمل لپ‌تاب با کیف‌های رودوشی مخصوص خود لپ‌تاب در طول سفر کاری دشوار و سختی است و استفاده طولانی مدت از این مدل کیف‌های رودوشی شانه درد و بازو درد فراوان به همراه دارد.
بنابراین اگر شما هم به ماموریت و یا مسافرت کاری می‌روید به جا استفاده از کیف رودوشی لپ‌تاب از کوله‌های پشتی مخصوصی که محفظه لپ‌تاب را دارند استفاده کنید، در این صورت شما علاوه بر حمل اصولی لپ‌تاب به دلیل وجود ضربه گیرهای داخل کیف شما می‌توانید از فضاهای دیگر کوله پشتیتان استفاده بهنیه کنید و وسایل و ابزار دیگرتان را نیز به آسانی حمل کنید.
تقسیم بندی‌های داخل کیف به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید وسایل اضافی که به همراه دارید را به بهترین نحو ممکن مرتب و منظم بچینید و در مواقع نیاز خیلی سریع و آسان وسیله مورد نیازتان را پیدا کنید.

کلام آخر

همه‌ی ما قبل از مسافرت مسلما درگیر جمع کردن وسایل و ابزارهای مورد نیازمان هستیم. اما قبل از این اقدام لازمه اولی که وجود دارد تهیه یک کیف مناسب و کاربردی برای سفر است. ما در این مقاله سعی کرده‌ایم تمامی نکات مهم ویژگی‌های کیف مناسب برای مسافرت را برای شما عزیزان ذکر کنیم. همانطور که در مطالب فوق بارها ذکر کردیم که علاوه بر این ویژگی‌ها استاندارد کیف مناسب هر شخص با شخص دیگر کاملا متفاوت است و هر شخص با در نظر گرفتن این ویژگی‌ها و نیاز شخصی خود باید کیف مناسب مسافرتی خود را تهیه کند.
ما امیدواریم که شما با استفاده از این اطلاعات مفید و جدیدی که برایتان ذکر کرده‌ایم بتوانید کیف مناسب سفر خوبی برای خودتان و خانواده‌تان تهیه کنید و سفرهای خوب و خوشی را تجربه کنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1646165

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =