خدمات اجاره خودرو که شرکت سورنا سیر ارائه می کند

اجاره خودرو بهترین روشی است که به کمک آن می‌توانید با کمترین هزینه، به یک اتومبیل با ویژگی‌ها و مشخصات فنی مورد نظر خودتان دسترسی داشته باشید.

موضوع مهمی وجود دارد که باید در پروسه ی اجاره ی خودرو به آن توجه کنید و آن هم انتخاب موسسه برای کرایه خودرو است. با وجود تنوع بالای محصولات در صنعت خودروسازی، این روزها شاهد افزایش چشمگیر حجم بازار خرید و اجاره خودرو در کشورمان هستیم. این رونق سبب شده که موسسات مختلفی در سطح شهر تهران، تحت عنوان شرکت کرایه ماشین فعالیت خود را بدون در نظر گرفتن کیفیت خدمات آغاز کنند. با وجود حاکم شدن چنین شرایطی در این حوزه، هنوز هم موسسات معتبر زیادی وجود دارد که اولویت سیاست‌های داخلی آنها، کیفیت بالای خدمات و میزان رضایت مشتری است. در این مقاله قصد داریم یکی از این مجموعه‌های معتبر به نام موسسه کرایه اتومبیل سورنا سیر(ejarekhodrosorena.com) را به شما معرفی کرده و در مورد خدمات آن، توضیحات تکمیلی مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم.

اجاره خودرو بدون راننده

اگر به فکر برگزاری یک رویداد مهم مانند جشن عروسی خود هستید و تمایل دارید این روز ویژه را به بهترین و لوکس‌ترین شکل سپری کنید؛ استفاده از خدمات اجاره خودرو بدون راننده مجموعه سورنا سیر بهترین گزینه برای شماست. با استفاده از این سرویس ویژه، می‌توانید یک خودروی خاص با رنگ مورد نظر را برای مدت محدودی به صورت دربست در اختیار داشته و خودتان شخصا با آن رانندگی کنید. این روزها اکثر زوج‌های جوان، برای کرایه ماشین سرویس اجاره خودرو بدون راننده را انتخاب می‌کنند تا آزادی عمل بیشتری را تجربه کنند.

اجاره خودرو با راننده

یکی از معایب کرایه اتومبیل بدون راننده، مسئولیت سنگین مراقبت از خودرو در شرایط مختلف است که بر دوش مشتری است. همین موضوع سبب شده که بسیاری از افراد، حتی برای برگزاری مراسم مهم مانند عروسی نیز به سراغ خدمات موسسات کرایه اتومبیل نرود و با خودروی شخصی خود این جشن را سپری کنند. اما جای نگرانی نیست. در مجموعه سورنا سیر خدمات ویژه‌ای برای این گروه از مشتریان تعریف شده که به واسطه آن می‌توانید خودروی مورد نظر را همراه با یک راننده مجرب و آموزش دیده کرایه کنید و از بار مسئولیتی که روی دوش شماست بکاهید. با این روش نیازی نیست خودتان شخصا رانندگی کرده و مسئولیت حوادثی مانند تصادفات رانندگی را بپزیرید.

اجاره ماشین عروس

تهیه یک خودروی لوکس و شیک، بخشی مهمی از فرآیند فراهم کردن مقدمات برگزاری یک جشن عروسی خاص است. مهمانان جشن اولین بار شما را در حال پیاده شدن از ماشین عروس می‌بینند. بنابراین اگر می‌خواهید جلوه‌ای لوکس به مراسم خود بدهید؛ باید از ماشینی با مشخصات ظاهری خاص به عنوان ماشین عروس استفاده کنید. به عنوان مثال یک خودروی اسپرت و کروک، طبیعتا ظاهر لوکس‌تری نسبتا به سدان‌های معمولی دارد. اما آیا برای همه زوج‌های جوان که در ابتدای مسیر زندگی مشترک خود هستند؛ امکان خرید چنین خودرویی وجود دارد؟ قطعا پاسخ منفی است. با این وجود چه راهکاری پیش روی این زوج‌ها وجود دارد؟ بهترین و به‌صرفه‌ترین روشی که به کمک آن می‌توانید یک خودروی درخور و شیک برای جشن عروسی تهیه کنید؛ استفاده از خدمات باکیفیت موسسات معتبری مانند مجموعه سورنا سیر است. با این شیوه هم هزینه سنگین خرید خودرو را متحمل نمی‌شوید و هم مراسم خود را به زیباترین شکل ممکن برگزار می‌کنید.

اجاره خودرو بدون سند و چک

ارائه مدارک تضمینی معتبر، بخشی از فرآیند کرایه خودرو است. اما این مورد نیز یکی از قوانین سخت‌گیرانه‌ای است که گاها برخی از مشتریان را از اجاره ماشین در تهران منصرف می‌کند. خوشبختانه در مجموعه سورنا سیر شرایطی فراهم شده که به کمک آن، مشتریان می‌توانند بدون سند و چک نیز خودرو اجاره کنند. امکان اجاره خودرو در ساده‌ترین و سریع‌ترین شکل ممکن، یکی از اهداف اصلی این موسسه است.

اجاره ماشین تشریفات

اگر تا کنون تجربه برگزاری سمینارها و رویدادهای رسمی و بین‌المللی را به عنوان مجری داشته‌اید؛ قطعا می‌دانید که یکی از اقدامات اولیه جهت فراهم کردن شرایط مناسب برای برگزاری این رویدادها، در نظر گرفتن خودرویی مناسب و شیک جهت جابه‌جایی مهمانان و مدعوین از محل اقامت خود به محل برگزاری رویداد است. به این وسایل نقلیه معمولا خودروی تشریفاتی گفته می‌شود. این خودروها طبق تعاریف و استانداردهای بین‌المللی باید دارای ویژگی‌های خاصی باشند. به عنوان مثال شما هرگز نمی‌توانید از یک خودروی کروک و دو نفره به عنوان خودروی تشریفاتی استفاده کنید. چرا که معمولا مدعوین برای سوار شدن به خودرو، صندلی جلو را انتخاب نمی‌کنند و ترجیح می‌دهند با سوار شدن روی صندلی عقب، مسیر خود را طی کنند. این موضوع در واقع یک قانون نانوشته است که در چنین مراسم‌هایی رعایت می‌شود. بنابراین برای برگزاری رویدادهای رسمی که نیازمند خودروهایی با ظاهر و ویژگی‌های خاص هستند؛ می‌توانید با کارشناسان مجموعه سورنا سیر تماس گرفته و مقدمات لازم برای تحویل خودرویی با چنین مشخصات ویژه را فراهم کنید.

اجاره ماشین در فرودگاه امام خمینی

بسیاری از مسافرانی که وارد کشورمان می‌شوند؛ به دلیل خستگی راه تمایل دارند که خودروی اجاره‌ای خود را در فرودگاه تحویل گرفته و از دردسرهای استفاده از تاکسی فرودگاه در امان باشند. برای این منظور نیز یک خدمت ویژه در مجموعه سورنا سیر در نظر گرفته شده است. مسافران عزیزی که وارد کشورمان می‌شوند و قصد دارند در طول مدت اقامت خود در ایران، خودروی شخصی برای تردد در اختیار داشته باشند؛ می‌توانند با کارشناسان موسسه تماس گرفته و ماشین مورد نظر خود را تحت عنوان خدمات تحویل خودرو در فرودگاه کرایه کنند. بعد از ثبت قرارداد تحت این عنوان، خودرو به صورت دربست در محل فرودگاه تحویل مسافر داده می‌شود.

اجاره ماشین آنلاین و پشتیبانی 24 ساعته

گاهی وقوع برخی از شرایط مانند خرابی‌های فنی پیش‌بینی نشده موجب می‌شود که مشتریان نیازمند تماس با موسسه در ساعات غیراداری باشند. بنابراین دسترسی به کارشناسی که خدمات پاسخگویی 24 ساعته به آنها ارائه می‌دهد؛ یکی از اصلی‌ترین فاکتورهایی است که در زمان انتخاب شرکت باید مد نظر قرار دهند؛ موسسه سورنا سیر علاوه بر ارائه خدمات پشتیبانی 24 ساعته، شرایطی را تحت عنوان سامانه ثبت سفارش آنلاین فراهم کرده است که مشتریان می‌توانند به کمک آن، خودروی مورد نظر را بدون تماس و فقط با چند کلیک ساده و از طریق وب‌سایت این مجموعه اجاره کنند.

ماشین لاکچری و لوکس خارجی

اگر به دنبال تجربه رانندگی با یک خودروی خارجی و لوکس هستید؛ باید موسسه‌ای را برای کرایه کردن خودرو انتخاب کنید که ناوگان مجهز و متنوعی دارد. خوشبختانه ناوگان موسسه اجاره ماشین سورنا سیر متشکل از مجموعه‌ای از لوکس‌ترین و مجهزترین خودروهای روز دنیا است و این موضوع سبب می‌شود که مشتریان بتوانند هر نوع خودرویی را به راحتی اجاره کنند.

بهترین ماشین های لوکس برای کرایه

هزینه به صرفه و مناسب برای اجاره

یکی از خدماتی که شاید جز خدمات نباشد اما بی تاثیر نیست در انتخاب مشتری برای رنت ماشین؛ هزینه است. و هر چه قیمت ها به صرفه باشد مشتری حق انتخاب بیشتری دارد و مجموعه سورنا سیر یکی از مراکز اجاره خودرو ارزان در تهران است که کرایه کمتری را برای ماشین های لاکچری 2022 قرار داده است که شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان از کانال های زیر استفاده کنید.

آدرس: جردن – کوچه آناهیتا – پلاک ۲۲ – واحد ۷

تلفن: ۸۸۷۸۵۷۰۴- ۰۲۱

سایت: https://ejarekhodrosorena.com

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1646169

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =