تجلیل شورای اسلامی و شهرداری شهرکرد از فرمانده سپاه استان

شورای اسلامی و شهرداری شهرکرد از زحمات فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در امر برگزاری یادواره و کنگره 11هزار شهید جامعه عشایری کشور تقدیر کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، سردار علی محمد اکبری در دیدار اعضای شورای اسلامی و سرپرست شهرداری شهرکرد با ایشان، گفت: در راستای کنگره ملی 11هزار شهید جامعه عشایری به میزبانی استان ولایتمدار چهارمحال و بختیاری و مردم فهیم و با بصیرت استان، به نحو بسیار خوبی برگزار شد که الحمدالله دستاوردهای بسیار مهم این کنگره داشت.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به پشتیبانی و همت و تلاش مردم و مسئولین استان در برگزاری این کنگره اظهار کرد: امروز عزیزان شورای اسلامی شهرکرد پیش قدم شده اند برای قدردانی از دست اندرکاران سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در راستای کنگره ملی 11هزار شهید جامعه عشایری، که بنده بعنوان خادم سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ضمن قدردانی از زحمات همه عزیزان در استان خصوصا مجموعه شورای شهرکرد شهرکرد و سرپرست شهرداری که حقا و انصافا با توجه به اینکه کنگره در مرکز استان برگزار شد، همه توان خود را پای کار آوردند که رضایتمندی بسیار خوبی بین شرکت کنندگان خصوصا عزیزان و مهمانانی که از خارج از استان حضور پیداکرده بودند ایجاد کرد.

وی با اشاره به حضور مهمانانی از اقوام مختلف از 26 استان عشایر نشین کشو در کنگره شهدای عشایری، اظهار کرد: ما افتخار می کنیم که اولا میزبانی این کنگره با مردم استان چهارمحال و بختیاری بود و این استان دارای ظرفیت های بالقوه ای است که می تواند برنامه های بیشتر و بزرگتری هم در این استان برگزار شود که این موضوع نیازمند توجه مسئولین عزیز استان و مسئولین کشوری است.

سردار اکبری گفت: هرچند استان چهارمحال و بختیاری دارای محدودیت ها و محرومیت هایی است؛ اما از ظرفیت های خدادادی که آن هم خوش رفتاری و مهمان نوازی است همیشه زبانزد خاص و عام بوده است و در این کنگره هم نشان دادند که همچنان جز اولین ها هستند و ان شاءالله خواهند بود.

گفتنی است؛ آقای نجفی سرپرست شهرداری شهرکرد هم هدف از این دیدار را تجلیل و تقدیر از زحمات فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و همکاران ایشان در امر برگزاری کنگره و یادواره 11هزار شهید جامعه عشایری کشور عنوان کرد.

وی برگزاری کنگره را کار فرهنگی عظیم و بزرگی دانست که با زحمات زیاد طی مدت مدیدی به ثمر نشست و افزود: آنچه که باعث رونق کنگره شد آن اخلاص و تعهدی بود که در مجموعه برگزار کننده کنگره بود و اگر غیراز یاد و خاطره شهدا وجود داشت؛ شاید این کنگره با این عظمت و زیبایی انجام نمی شد و خود شهدا کمک کردند و استان ما به مدت مدیدی بیمه شد و تقدیر و تشکر از همه عزیزان و دست اندرکاران کنگره داریم.

در این دیدار اعضای شورای اسلامی و سرپرست شهرداری شهرکرد با اهدای لوح به فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام از زحمات او و همکارانش در امر برگزاری کنگره ملی 11هزار شهید جامعه عشایری کشور تقدیر کردند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1646296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =