اعطای تسهیلات از صندوق ملی محیط زیست برای رفع آلایندگی صنایع یزد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: واحدهای تولیدی برای رفع آلایندگی به صندوق ملی محیط زیست معرفی می شوند تا از تسهیلات آن بهره ببرند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد؛ محمدرضا فلاحتی اظهار کرد: مدیریت تعاون با برنامه ریزی اصولی تا پایان سال حداقل ۲۰ درصد از شرکت‌های تعاونی نساجی شهرستان یزد را در شهرک نساجی مریم اباد مستقر می‌نماید.

وی افزود: این مدیریت تمام تلاش خود را به کار بگیرد تا شرکت‌های تعاونی راکد و غیر فعال طبق قوانین منحل شود و یک پایشی در حوزه تعاون شکل بگیرد.

فلاحتی با بیان اینکه امسال شاهد برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های شرکت‌های تعاونی در شهریورماه هستیم گفت: راه اندازی بازارچه مشاغل خانگی با همکاری شهرداری، اجرایی نمودن طرح مسجدکارآفرین با استفاده از ظرفیت مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی، آموزش‌های مختلف در حوزه کسب وکار و همچنین توسعه مشاغل خانگی نیز در حوزه کارآفرینی و اشتغال این اداره کل باید دنبال شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد خواستار اجرایی شدن ایده «راهیان کار و تولید» با همکاری دستگاه‌های مرتبط شد و گفت: آشنایی دانش آموزان با صنایعی که در استان وجود دارد و مشاهده نزدیک محیط کار می‌تواند در انتخاب مسیر آینده آن‌ها تاثیر گذار باشد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1646324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =