چطور تا یک ماه پیش آجرلو مدیر نمونه ایران بود؟

خبرورزشی نوشت: پیشکسوت استقلال گفت: اینکه تعدادی از بچه های سابق پاس امروز در استقلال به آجرلو کمک می‌کنند نشان دهنده حرفه‌ای گری مدیرعامل باشگاه استقلال است که می خواسته با قدرت کارش را استارت بزند.

سبو شهبازیان، بازیکن اسبق باشگاه استقلال که سابقه بازی در باشگاه پاس تهران را نیز در کارنامه خود دارد درباره موضع گیری برخی پیشکسوتان و هواداران نسبت به حضور پاسی های قدیم در باشگاه استقلال اظهاراتی را مطرح کرد.

چطور تا یک ماه پیش آجرلو مدیر نمونه ایران بود؟

از اوضاع نقل و انتقالاتی تیم استقلال خبر دارید؟

همیشه تیمی که قهرمان می‌شود انتظارات را از خودش بالا می برد. این روزها طرفداران استقلال هم حق دارند که نگران تیم شان باشند و بدانند مدیریت باشگاه در حال انجام چه کاری است. البته با جدایی فرهاد مجیدی و کادر فنی اش دغدغه طرفداران استقلال در این مدت بیشتر هم شد.

خبر دارید که این روزها هواداران استقلال نسبت به وضعیت یارگیری تیم به آجرلو ایراد می گیرند؟

وقتی مدیری به مجموعه ای می رود دوست دارد صفر تا صد کار را خودش انجام دهد. پارسال آجرلو زمانی به استقلال آمد که کلاً تا آخر فصل ۶ یا ۷ ماه بیشتر وقت نداشت اما او در همان مدت زمان کم توانست مشکلات حل نشده سال های اخیر باشگاه را مرتفع کرده و استقلال را با قدرت قهرمان کند. حالا که امسال استقلال از ابتدا دست خودش است دوست دارد در بحث کادر فنی و جابجایی بازیکنان بهترین اتفاقات را برای این تیم رقم بزند. آجرلو قطعاً می داند چه کار می کند.

چطور تا یک ماه پیش آجرلو مدیر نمونه ایران بود؟

شما از شرایط یارگیری استقلال خبر دارید؟

تا جایی که می‌دانم بیشتر بازیکنان جوان به تیم استقلال اضافه شده‌اند. من تا حدودی در جریان کارهای باشگاه هستم. شاید مسئولان باشگاه به ویژه خود آقای آجرلو زیاد حرف نزند ولی او مرد عمل است و خیلی دوست دارد استقلال را پرقدرت تر از قبل ببندد تا دوباره قهرمان شود.

در این حد فاصل برخی از پیشکسوتان استقلال و هواداران به این موضوع انتقاد کردند که چرا دوستان آجرلو در باشگاه پاس در استقلال فعالیت می کنند؟

شک نداشته باشید که تیم استقلال بسیار بزرگ است و هر فردی که در این باشگاه کار می کند یا وارد آن می شود مطمئنا به آن تعصب خاصی پیدا می کند. عشق و علاقه به باشگاه استقلال برای کسانی که اینجا هستند غیر قابل انکار است. چه از پاس آمده باشند یا تیم های دیگر. وقتی به استقلال بزرگ می آیند می خواهند خودشان را در حد این باشگاه بزرگ، بالا بکشند. حالا اگر آقای آجرلو و بقیه کسانی که همراه او در استقلال مشغول به کار شده اند کاری انجام می دهند فقط و فقط برای استقلال است. یک تیم ریشه دار که خیلی ها از کنار این تیم به خیلی چیزها رسیدند ولی متاسفانه بعضی از آنها استقلال را فراموش کردند. قطعاً آقای آجرلو هم این مسئله را می داند و مطمئن باشید با موفقیت هایی که در گذشته داشته ۱۰۰درصد دوست دارد باز هم در استقلال آنها را تکرار کند.

اگر کسی حرفه ای باشد و حرفه‌ای فکر کند اصلا به این مسائل توجهی ندارد. در فوتبال حرفه‌ای گاهی بازیکنی از تیمی بزرگ به تیم مقابل و رقیب همان تیم می رود و سرش را هم برای تیم جدیدش جلوی توپ می گذارد. این مسائل غیر حرفه‌ای و بحث کردن در رابطه با آنها حاصلی جز تخریب استقلال ندارد. آنهایی که این حرف‌ها را مطرح می‌کنند غیرحرفه‌ای فکر می‌کنند. ما امروز باید به استقلال کمک کنیم. همه کسانی که در استقلال هستند به نوعی به این تیم وابسته اند و به آن عشق و علاقه دارند. آجرلو هم مثل خیلی‌های دیگر قطعاً دوست دارد هر جایی کار می کند بهترین باشد تا برای خودش کارنامه موفقی را بر جای بگذارد. او بیش از هر چیز به طرفداران استقلال فکر می‌کند و دوست دارد آنها خوشحال باشند. البته هواداران حق دارند نگران استقلال باشند اما خوب است کمی منصفانه به مسائل نگاه کنند.

چطور تا یک ماه پیش آجرلو مدیر نمونه ایران بود؟

منظورتان از این طرز نگاه چه نگاهی است؟

چه اتفاقی افتاده این افراد که امروز منتقد آجرلو شده‌اند تا یک ماه پیش از او تعریف و تمجید می کردند؟ چطور شد که بعد از یک ماه همه چیز به این شکل تغییر کرده؟ آن هم برای مدیری که ظرف یک هفته تمام برنامه هایش در رابطه با فصل نقل و انتقالات با جدایی فرهاد مجیدی زیر و رو شد؟ چرا اقداماتی که آجرلو در استقلال انجام داد را کسی نمی بیند؟ حق تبلیغات، زنده کردن کمپ حجازی؟ پرورش استعدادهای باشگاه با رسیدگی به آکادمی استقلال برای اینکه این تیم طی 5 تا 10 سال آینده از خرید بازیکن بی نیاز باشد و یک باشگاه مولد شود؟ مدیران قبلی که استقلالی بودند و استقلالی ها را سر کار می گذاشتند چه کردند؟ غیر از این بود که استقلال بعد از ۹ سال با آجرلو توانست قهرمان شود؟ لطفاً منصف باشیم و منصفانه به مسائل نگاه کنیم. البته یک موضوع دیگر را هم نباید از نظر دور نگه داشت.

چه موضوعی؟

یک رفتار کاملا حرفه ای. وقتی گواردیولا قرار باشد از منچسترسیتی به بارسلونا یا هر تیم دیگری برود قطعاً افرادی که با او کار کرده و شناخت کافی از آنها دارد را همراه با خودش به تیم جدید خواهد برد. آقای آجرلو هم برای اینکه هرچه سریعتر بتواند خودش را با شرایط استقلال وفق بدهد و هر چه سریعتر بر مشکلات فائق بیاید افرادی را همراه با خودش به استقلال آورده که به عملکرد آنها آشنایی داشته است. او نمیخواسته برای آزمون و خطا در رابطه با مسئولان باشگاه استقلال زمان را از دست بدهد. این ها همه هوشمندی او را نشان می دهد. چرا عده ای میگویند آجرلو خوب کار نکرده است یا پاسی ها را آورده؟ مگر اینهایی که در این مدت کنارش بودند بد عمل کردند؟ کسب قهرمانی با رکوردهای بی نظیر بد بود؟ اگر منظور آرش برهانی است که همه ایران او را یک استقلالی دو آتشه می دانند که بیشترین تعداد گل زده برای استقلال را زده است. این جبهه گیری های بی دلیل حاصلی جز تخریب استقلال ندارد. یادمان باشد استقلال در روزهای حساسی به سر می‌برد و باید همه به این تیم کمک کنیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1646366

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =