کفپوش های خوش قیمت و مناسب خانه کدامند؟

بی شک توجه به خانه و تک تک جزئیات آن مهم است و می تواند تاثیر مهمی در آسایش و آرامش همه اعضای خانواده داشته باشد.

خانه شاید مهم ترین فضای زندگی ما باشد. حتی اگر ساعت های زیادی در بیرون از خانه مشغول تحصیل یا کار باشیم، در نهایت خانه همان مکانی است که همه به آن برمی گردیم و خستگی کار و تلاش روزانه را در آن از تن به در می کنیم. خانه مکانی است که همه اعضای خانواده در آن گرد هم می آییم و دمی به گفت و گو و دورهمی سپری می کنیم. از این رو برای خرید کفپوش فضای مسکونی، در نظر گرفتن سلیقه و خواست همه اعضای خانواده در کنار سایر اولویت ها مطرح می شود.

در کنار تمام این موارد تولیدکنندگان کفپوش همواره نگاه ویژه ای به تولید کفپوش مسکونی دارند. آن ها می دانند که فضای یک خانه برخلاف کاربری های دیگر، از بخش های متنوعی تشکیل شده است که هر بخش شرایط و ویژگی های متفاوتی را طلب می کند. به عنوان مثال یک فضای اداری و یک فضای مسکونی را در نظر بگیرید. در یک اداره تمامی فضاها شرایط یکسانی دارند و شاید با کمی اغماض بتوان سالن کنفرانس یا اتاق سرورها را کمی متفاوت دانست اما در یک فضای مسکونی، اتاق خواب ها، آشپزخانه، تراس و حیاط، نشیمن و پذیرایی هر کدام فضایی جدا با کاربری متفاوت هستند. بی شک مهم است که این تنوع در نوع کفپوش نیز منعکس شود. از این رو تولید کنندگان انواع مختلفی از کفپوش را برای فضای مسکونی و خانه ها تولید و پیشنهاد می دهند. در این مطلب با برخی از انواع کفپوش مسکونی آشنا می شویم.

موکت مسکونی

موکت مسکونی شاید نام آشناترین کفپوش مسکونی باشد. همه ما در خانه هایی با انواع موکت بزرگ شده ایم و بعد از گذر از تمام این سال ها همچنان موکت یکی از انتخاب هایمان برای بخشی از خانه مان است. شاید در سال های اخیر موکت ها از فضای نشیمن و پذیرایی جمع شده باشند اما همچنان یکی از گزینه های محبوب برای اتاق خواب ها، راه پله ها، فضاهای دنج و دورهمی های خانه به حساب می آیند. به ویژه با پیشرفت تکنولوژی و تولید موکت های باکیفیت و با الیاف ویژه، این کفپوش همچنان در صدر میزان استقبال مشتریان قرار دارد. موکت های مسکونی یکی از بهترین گزینه های برای اتاق خواب و به ویژه اتاق خواب کودکان است. نرمی و لطافت موکت ها یک طرف، الیاف با کیفیت و ضد آلرژی نیز از طرف دیگر این محبوبیت را دو چندان کرده است.

کفپوش های خوش قیمت و مناسب خانه کدامند؟

هر چند موکت های خارجی موجود در بازار ایران زیبا و بسیار با کیفیت هستند، اما موکت ایرانی نیز در این رقابت حرف هایی برای گفتن دارد. با وارد کردن دستگاه های به روز و استفاده از تجربیات برندهای جهانی، تولید موکت ایرانی با کیفیت مثال زدنی به پیش می رود و موکت ایرانی جزء محصولاتی است که با اطمینان خاطر می توان آن را به مشتریان پیشنهاد داد. برندهای خوب و خوشنام تولید کننده موکت ایرانی مانند پالاز موکت و ظریف مصور در کنار برندهای نامدار جهانی مانند موکت سیزال، رقابتی فشرده و البته دیدنی در بازار موکت رقم زده اند.

پارکت و پارکت لمینت

اغلب ما دو عبارت پارکت و پارکت لمینت را در کنار یکدیگر می شنویم. هر چند این دو کفپوش ویژگی ها و کاربری های مشابه دارند، اما در کنار آن تفاوت های چشم گیری نیز با یکدیگر دارند. با این حال نمی توان کتمان کرد که هر دوی این کفپوش های زیبا، گزینه های ایده آلی برای فضای مسکونی به شمار می روند. به دلیل وجود چوب در ساختار این کفپوش ها، عموما محدودیت هایی برای استفاده از آن ها عنوان می شود به عنوان مثال استفاده از پارکت لمینت برای شهرهای شمالی یا شهرهایی با درجه رطوبت بالا توصیه نمی شود و یا برای آشپزخانه معمولا پیشنهاد می شود که از کفپوش پارکت به دلیل آسیب پذیری در برابر آب استفاده نشود اما برای فضاهایی مانند نشیمن یا پذیرایی یا حتی اتاق خواب، این دو کفپوش محبوب و مورد استقبال خانواده هاست. پارکت و پارکت لمینت با طرح چوب به بازار عرضه می شوند و طرح چوب نیز طرحی محبوب است که فضای شما را گرم و صمیمی نشان می دهد و در عین حال حالتی طبیعی و خوشایند به خانه شما می دهد. پس در انتخاب این کفپوش ها برای خانه خود دو دل نباشید و با اطمینان خاطر خرید کنید.

کفپوش های خوش قیمت و مناسب خانه کدامند؟

بورس کفپوش های مسکونی

این امر کاملا طبیعی است که در خرید انواع کفپوش دچار تردید شوید و یا به طور وسواس گونه ای به مقایسه انواع کفپوش و انواع طرح ها بپردازید اما این مشکل را به راحتی می توان مرتفع نمود اگر که به وبسایت کفپوشان سر بزنید. در این سایت انواع کفپوش را با توضیحات فنی آن می توانید ببینید، رنگبندی ها و طرح های مختلف را مشاهده کنید، قیمت های متنوع برندهای متفاوت را با یکدیگر مقایسه کنید و در نهایت به سادگی چند کلیک خرید کنید. همه این ها به علاوه مشاوره رایگان با کارشناسان کفپوشان، به شما کمک می کند که تصمیمی درست و انتخابی راحت و دلنشین داشته باشید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1646511

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =