پرداخت ۲۱۴میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای دام و طیور قزوین

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت: از ابتدای خردادماه تاکنون ۲۱۴میلیارد و ۱۰۰میلیون تومان تسهیلات سرمایه در گردش به یک‌هزار و ۳۷۱واحد تولیدی در حوزه‌های دام، طیور و شیلات پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حمیدرضا تبسمی، معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین اظهار کرد: تسهیلات سرمایه در گردش در راستای حمایت از تولید پایدار در زیربخش دام، طیور و در خصوص کاهش آثار و تبعات ناشی از مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها در دستور کار وزارت جهادکشاورزی قرار گرفت.

او افزود: طی یک‌ماه تلاش شبانه‌روزی همکاران جهاد کشاورزی و بانک کشاورزی با برگزاری بیش از ۸میز مشترک با بانک کشاورزی و ارسال ۱۶هزار پیامک به بهره‌برداران بخش، ۶‌هزار و ۹۹۵بهره‌بردار متقاضی دریافت تسهیلات حمایتی نهاده‌ها در سامانه ثبت‌نام شدند که از این تعداد ۴هزار و ۹۴۵بهره‌بردار جهت دریافت تسهیلات بانکی به بانک کشاورزی معرفی شدند.

تبسمی گفت: استان قزوین رتبه۱۰ در سطح کشور را در پرداخت این نوع تسهیلات در این بازه زمانی به خود اختصاص داده است.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بیان کرد: شهرستان تاکستان با پرداخت ۶۱۰میلیارد ریال به ۲۸۹بهره‌بردار بخش کشاورزی بیشترین جذب این تسهیلات را داشته است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1647165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =