دیدار مدیرعامل شرکت کاستیک سودا رستاک با سفیر سنگال

نشست مدیرعامل شرکت تولیدی سودپرک رستاک  و سفیر کشور سنگال و هیئت اقتصادی همراه در حاشیه نخستین نمایشگاه دستاوردهای تولید شرکت‌های داخلی کشور برگزار شد.

در این نشست توسعه صادرات به کشور سنگال و ایجاد فرصت‌های تجاری جهت افزایش میزان عرضه محصولات سود پرک یا کاستیک سودا مورد گفت‌وگو و بررسی قرار گرفت.

جناب آقای صادقی مدیرعامل شرکت کاستیک سودا رستاک در این نشست با اشاره به اهمیت کاربرد محصولات این شرکت در صنایع مختلف از جمله مواد شوینده، نساجی، نگهدارنده مواد غذایی و....، بر گسترش روابط تجاری با کشور سنگال تاکید کرد.

وی همچنین عنوان کرد که محصولات تولید شده از کیفیت بالا منطبق بر استانداردهای بین‌المللی برخوردار است و با قیمت مناسب عرضه می‌شود.

آقای صادقی خاطرنشان کرد که مسیر افزایش کیفیت محصولات که حاصل تلاش نخبگان داخلی کشور است، همچنان ادامه خواهد داشت.

از سوی دیگر آقای "سالیو نیانگ دینگ" سفیر کشور سنگال در ایران ضمن ابراز خرسندی از محصولات تولیدی شرکت رستاک زلال، بر اهمیت گسترش ارتباطات تجاری تاکید کرد.

وی همچنین تعامل سازنده و روابط حسنه کشور سنگال و جمهوری اسلامی ایران در بخش‌های مختلف از جمله روابط اقتصادی را یادآور شد.

دیدار مدیرعامل شرکت کاستیک سودا رستاک با سفیر سنگال


شایان ذکر است که پیش از این محصولات کاستیک شرکت رستاک از طریق شرکت‌های واسطه به ویژه شرکت‌های مستقر در دبی با قیمت بالاتری به کشور سنگال و کشورهای غرب آفریقا صادر می شدند که این دیدار افق جدیدی جهت صادرات بدون واسطه ایجاد کرده است و بستر رقابت جدی شرکت‌های ایرانی با شرکت‌های بین‌المللی را در بازار غرب آفریقا فراهم کرده است.

Instagram:
Rastak.caustic.soda

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1647238

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =