۱ نفر
۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۰
دلم برای راموس خیلی تنگ می‌شود!/عکس

لوکا مودریچ، ستاره کروات رئال مادرید، می‌گوید همچنان از جدایی سرخیو راموس از رئال ناراحت است و دلش برای او تنگ می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ لوکا مودریچ، یک فصل بعد از جدایی کاپیتان سابقش در رئال مادرید، سرخیو راموس، می‌گوید از جدایی او غمگین است و همچنان دلش برای راموس تنگ می‌شود.

ستاره کروات رئال مادرید می‌گوید با اینکه دیگر با راموس هم‌تیمی نیست ولی هر روز با او صحبت می‌کند. راموس بعد از یک دهه درخشش با پیراهن رئال مادرید و به بازو بستن بازوبند کاپیتانی این تیم، سال گذشته تصمیم گرفت پایتخت اسپانیا را ترک کرده و راهی پاری سن ژرمن شود.

دلم برای راموس خیلی تنگ می‌شود!/عکس

مودریچ در مصاحبه خود با اسپورتسکه، با اشاره به جدایی سرخیو راموس گفت:" وقتی در تیمهای بزرگ و خیی موفق، با یک بازیکن سالها همبازی بوده‌اید، جدایی آنها سخت و دردناک است. رفتن سرخیو بعد از 9 سال برای همه ما سخت بود. از روز اولی که من وارد رئال شدم سرخیو با من نزدیک بود. او به من کمک کرد با رئال سازگار شوم و مشوق بزرگی برایم بود. راموس پتانسیل من را باور داشت. من و او دوستان صمیمی شدیم و رفت و آمد خانوادگی پیدا کردیم و تابستانها را با هم می‌گذراندیم".

ستاره کروات رئال مادرید در ادامه گفت:" ما هنوز هم هر روز صحبت می‌کنیم، حتی اگر شده به هم پیام متنی بدهیم. دلم برای او تنگ شده ولی خب، واقعیت فوتبال همین است".

مترجم : morteza rezaei

بیشتر بخوانید:

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1647333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =