۰ نفر
۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹
معرفی مدل‌های کاغذ دیواری جدید 1401

طرح‌های کاغذ دیواری جدید ۱۴۰۱ با مدل‌های متنوع و بسیار نوآورانه، این فرصت را در اختیار شما قرار می‌دهند که فضای منزل و محیط کاری خود را به کلی دگرگون کرده و جلوه شیک و لوکس به آن ببخشید.

برای اینکه بتوانید به منزل یا محیط کار خود حال و هوای تازه‌ای بخشیده و تنوع در آن به وجود بیاورید، استفاده از انواع کاغذ دیواری یا همان پوستر دیواری توصیه می‌شود.

در ادامه با ما همراه باشید تا جدیدترین کاغذ دیواری ۱۴۰۱ و مدل‌های متنوع موجود آن را به شما معرفی کنیم.

کاغذ دیواری جدید ۱۴۰۱

از جمله مدل‌های کاغذ دیواری جدید ۱۴۰۱ که می‌توانند برای سبک دکوراسیون داخلی فعلی مناسب باشند و با تجهیزات و مبلمان که این روزها به عنوان مد در بازار معرفی شده‌اند، کاملاً سازگار از کار دربیایند، می‌توان به مدل‌های زیر اشاره کرد:

کاغذ دیواری نقشه جهان

یکی از انواع پوسترهای دیواری یا بهتر بگوییم جدیدترین کاغذ دیواری که برای محیط‌های کاری یا اتاق کار در منزل بسیار کاربرد دارد، طرح نقشه جهان است. این طرح در تناژهای رنگی و ابعاد و ریزه کاری‌های مختلفی عرضه شده و شما کاملاً برای انتخاب از میان آن‌ها تنوع زیادی خواهید داشت.

کاغذ دیواری نقشه جهان

با در نظر گرفتن طرح‌های متنوع نقشه جهان در قالب پوستر دیواری، شما این فرصت را دارید که بسته به رنگ دیوارهای فعلی، یکی از دیوارها را با رنگ ست شده، از پوستر نقشه جهان پوشش دهید که تناسب موجود فعلی نیز برهم نخورد.

کاغذ دیواری طرح بتن

کاغذ دیواری و پوسترهای دیواری طرح بتن، باعث می‌شوند که فضای داخلی شما بسیار سنگین و کلاسیک به چشم آمده و بتوانید آن را با هر سبک دکوراسیون به طور مثال مبلمان، فرش، پرده و ... ست کنید. در واقع این چیزی است که یک توناژ پایه به محیط شما بخشیده و فرصتی را به وجود می‌آورد که دست شما برای هر نوع تغییر در دکوراسیون کاملاً باز باشد.

اگر چه به نظر می‌رسد که طرح بتن برای فضای داخلی منزل کمی نامانوس باشد؛ اما اگر بتوانید از آن به درستی استفاده کنید؛ نتیجه کار برای شما بسیار خوشایند خواهد بود. پیشنهاد می‌کنیم که پیشتر از یک طراح داخلی برای بهترین کاربرد از کاغذ دیواری جدید 1401 در طرح بتنی کمک بگیرید.

کاغذ دیواری طرح پتینه

کاغذ دیواری پتینه

پوستر دیواری یا کاغذ دیواری پتینه، از جمله طرح‌هایی است که این روزها بسیار طرفدار پیدا کرده و اگر از دکوراتیوهای داخلی بپرسید قطعاً این طرح را به شما توصیه می‌کنند. به جرات می‌توان گفت که میزان ترکیب رنگ‌های آن فوق‌العاده رویایی بوده و باعث می‌شود تا بتوانید یک دکوراسیون داخلی امروزی و مدرن را در فضای منزل خود ایجاد کنید.

کاغذ دیواری طرح سنگ مرمر

یکی از طرح‌هایی که هنوز می‌توان به وسیله آن، دوران رومی و باستانی را به رخ کشیده و از فضای منزل یک محوطه لوکس و لاکچری به وجود آورد، طرح سنگ مرمر است. اگر بتوانید این طرح را با دکوراسیون متناسب با آن در فضای پذیرایی ست کنید، این باور را داشته باشید که سالن پذیرایی شما چیزی کم از سالن‌های اشرافی و سلطنتی نخواهد داشت.

کاغذ دیواری طرح برگ

کاغذ دیواری‌های طرح برگ برای هر فضایی مناسب هستند. جالب است بدانید که شما می‌توانید این کاغذ دیواری‌ها را در طرح‌های بهاری، تابستانی، پاییزی و زمستانی انتخاب کنید. به این معنا که اگر علاقه مند به رنگ‌های نارنجی و زرد باشید، انتخاب کاغذ دیواری برگ رنگ زرد و نارنجی پاییزی بهترین گزینه برای شما خواهد بود. به همان نسبت اگر به دنبال رنگ‌های سبز باشید، کاغذ دیواری با برگ‌های سبز بهاری و تابستانی را توصیه می‌کنیم.

کاغذ دیواری طرح آجر

کاغذ دیواری آجر

کاغذ دیواری طرح آجر از طرح‌های بسیار گرم و صمیمانه بوده که باعث می‌شود فضای داخلی منزل شما فوق العاده گرم و آرامش بخش احساس شود. به علاوه ست کردن دکوراسیون با این نوع پوستر دیواری، کار چندان سختی نیست و شما تنوع رنگ و انتخاب آن را پیش روی خود دارید.

راهنمای خرید جدیدترین کاغذ دیواری

برای آن که بتوانید بهترین و جدید ترین کاغذ دیواری 1401 را خریداری کنید، توصیه می‌کنیم که حتما به نکات زیر توجه داشته و آن‌ها را در انتخاب خود به کار بگیرید:

1. حتما تمامی طرح‌های موجود را مشاهده کرده و پیش از مطالعه و بررسی و مقایسه میان طرح‌های مختلف، به سراغ خرید قطعی نروید. این احتمال وجود دارد که شما یک طرح را انتخاب کرده و پس از خرید؛ متوجه شوید که طرح‌های جذاب‌تری مطابق با سلیقه شما وجود داشته که ترجیح می‌دادید یکی از آن‌ها را خریداری کنید. با این حساب همیشه ابتدا خوب همه طرح‌های جدید را بررسی کرده، سپس برای خرید اقدام کنید.

2. قطعا به سراغ فروشنده‌های برتر و دارای اعتبار و سابقه در این حوزه بروید تا از جنس پوستر دیواری یا کاغذ دیواری انتخابی خود، اطمینان خاطر داشته باشید. در نظر بگیرید که اگر این محصولات از جنس ضعیف انتخاب و خریداری شوند، علی رغم نگهداری درست، طول عمر کمتری داشته و زودتر از زمان لازم، نیاز به خرید دوباره و تعویض آن‌ها به وجود می‌آید. بنابراین لازم است که از همان ابتدا در انتخاب فروشنده و برند دقت لازم را به خرج دهید که نیازی به اقدام دوباره برای ترمیم مشکلات به وجود آمده نباشد.

3. حتما تناسب کاغذ دیواری جدید 1401 با دکوراسیون داخلی منزل یا محل کار خود را به خوبی در نظر بگیرید. در صورتی که شما تنها به سلیقه شخصی خود اکتفا کرده و این ست بودن و تناسب را به خوبی در نظر نداشته باشید، در نهایت دکوراسیون داخلی منزل شما، چیز جالبی از کار در نخواهد آمد. از این روی می‌توانید از امکان مشاوره با طراح داخلی نیز کمک گرفته و متناسب با طرح‌هایی که با دکوراسیون داخلی منزل یا محل کار شما هستند، بهترین انتخاب را داشته باشید.

4. اگر دکورسیون سنتی دارید می‌توانید از پوستر دیواری با طرح‌هایی مثل چوب، سنگ مرمر، سنتی، داماسک، خط نستعلیق و غیره استفاده کنید. همچنین اگر دکوراسیون مدرن و لاکچری دارید، می‌توانید از مدل اشکال هندسی، لاکچری، مجسمه، شهر، گل فانتزی و غیره کمک بگیرید.

والینو بزرگ ترین تولید کننده پوستر دیواری در ایران

در فروشگاه اینترنتی والینو به آدرس www.wallino.com، می‌توانید تجربه خرید جدید ترین کاغذ دیواری، پوستر دیواری و کاغذ دیواری سه بعدی را داشته باشید. این فرصتی است که با یک خرید عالی و مقرون به صرفه از بهترین کیفیت، دکوراسیون داخلی محوطه منزل یا محل کار خود را دگرگون سازید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1647390

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =