۴۰ واحد ۱۰۰ درصد راکد استان سمنان به چرخه تولید بازگشت

استاندار سمنان گفت: تاکنون بالغ بر ۴۰ واحد ۱۰۰ درصد راکد استان با اقدامات صورت گرفته مجددا به چرخه تولید بازگشته است که زمینه ارتقاء صنعت و تولید و فرصت های شغلی در استان را فرآهم ساخته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، محمدرضا هاشمی امروز در همایش تجلیل از واحدهای نمونه صنعتی و معدنی شهرستان گرمسار و آرادان که با حضور مسئولان استانی در فرهنگسرای خورشید تابان گرمسار برگزار شد، با اشاره به دغدغه وزارت صمت برای صنعتی شدن، توسعه و ایجاد اشتغال در کشور، اظهار کرد: بسیار خرسندم که امروز در جمع صنعتگران و تلاشگران عرصه تولید هستم و به این عزیزان خداقوت و خسته نباشید عرض میکنم.

وی بیان کرد: استان سمنان به معنای واقعی یک استان صنعتی است.

وی تصریح کرد: شهرستانهای گرمسار و آرادان نیز همچون سایر شهرستان ها از بخش صنعت استان سهم و نقش مطلوبی دارند.

استاندار سمنان ادامه داد: در حال حاضر ۶۵۰ واحد معدنی در حوزه استان فعال است.

وی خاطرنشان کرد: شما صنعتگران، فرماندهان خط مقدم مبارزه با جنگ اقتصادی هستید و ما نیز خود را مکلف به حمایت از واحدهای صنعتی و تولیدی می دانیم.

هاشمی گفت: انشالله در مسیر تحقق شعار سال بهترین تلاش و کوشش خود را بکار گرفته و همچون گذشته در این مسیر به توفیقات مطلوب دست یابید.

به گفته استاندار سمنان، تاکنون بالغ بر ۴۰ واحد ۱۰۰ درصد راکد استان با اقدامات صورت گرفته مجددا به چرخه تولید بازگشته است که زمینه ارتقاء صنعت و تولید و فرصت های شغلی در استان را فرآهم ساخته است.

وی اظهار کرد: در ۶ ماهه دوم سال ۱۴۰۰، بالغ بر ۱۴.۴ تسهیلات کل کشور در اختیار واحدهای صنعتی استان قرار گرفت.

استاندار سمنان یادآور شد: از زمان حضور در استان اجازه تعطیلی هیچ واحد تولیدی را ندادیم و زین پس نیز در این مسیر گام برخواهیم داشت.

وی افزود: ما به دنبال ارتقاء و تقویت واحدهای تولیدی کم آب بر در استان هستیم و در جهت حمایت از واحدهای صنعتی نیز در راستای تامین آب، اقدامات در دستور کار است.

استاندار سمنان گفت: همانگونه که بانک‌های عامل در راستای تقویت واحدهای صنعتی در خدمت تولید و صنعت استان هستند انشالله این تعامل دوسویه بوده و این ارتباط از سوی واحدهای تولیدی نیز تقویت شود.

لازم بذکر است، همایش تجلیل از واحدهای نمونه صنعتی و معدنی شهرستان‌های گرمسار و آرادان با حضور علی رسولیان معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، محمدرضا هاشمی استاندار سمنان و اردشیر مطهری نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی، محمدرضا باقری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان در فرهنگسرای خورشید تابان گرمسار برگزار شد.

در این همایش از ۲۹ واحد صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتیارادان، گرمسار، ایوانکی، جنت آباد و ناحیه صنعتی حاجی آباد و فجر و همچنین ۲ واحد معدنی در شهرستان های گرمسار و آرادان تجلیل شد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1647541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =