مدیر جدید آب و فاضلاب شهرستان قشم معرفی شد

در مراسمی با حضور قائم مقام شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، مدیر جدید آبفای شهرستان قشم معرفی شد.

به گزارش خبرآنلاین، خلیل یکتا پرست در این مراسم با قدردانی از تلاش های سلمان افروشه مدیر سابق آب و فاضلاب قشم به اقدامات انجام شده و در دستور کار آبفا در این شهرستان اشاره کرد و افزود: با توجه به شرایط اقلیمی قشم تنها راه تامین آب این جزیره، شیرین سازی آب دریاست که آبفا تمام تلاش خود را برای تامین نیازهای آبی مردم به کار گرفته است.

وی ادامه داد، در حال حاضر نیاز آبی بیشتر روستاهای این شهرستان از طریق آب شیرین کن مپنا تامین می شود که با وارد مدار شدن سه سایت جدید آب شیرین کن، ظرفیتی نزدیک به تولید فعلی مپنا به قشم اضافه می شود.
به گفته قائم مقام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، سه سایت آب شیرین کن سلخ، تورگان و باسعیدو هر کدام چهار هزار متر مکعب ظرفیت شیرین سازی آب خواهند داشت که ظرفیت بسیار خوبی برای جزیره قشم محسوب خواهد شد.
یکتاپرست، مدیریت توزیع و مصرف در قشم را مهم برشمرد و گفت: یکی از ماموریت های مدیر جدید قشم، مدیریت توزیع آب تولیدی است؛ از سوی دیگر با مدیریت مصرف از سوی مشترکین می توان تابستان را با کمترین مشکل پشت سر گذاشت.
وی با اشاره به توانمندی های مدیر جدید آب و فاضلاب قشم، ابراز امیدواری کرد، با اتخاذ سیاست های جدید بتوان شاهد پایداری آب جزیره قشم در آینده ای نزدیک باشیم.
گفتنی است، در پایان این مراسم از تلاش های سلمان افروشه مدیر سابق آبفای قشم قدردانی و محمدرضا بلوکی با حکم عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل آبفا به عنوان مدیر جدید امور آب و فاضلاب شهرستان قشم معرفی شد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1647610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =