خرید دیزل ژنراتور در قطعی برق تابستان

با شروع فصل تابستان قطعی برق برخی از استان ها و مناطق آغاز می شود و تامین برق در زمان نبود برق شبکه موضوع بسیار مهم و پرچالشی برای کارخانه ها، بیمارستان ها، ادارات و ساختمان های در حال ساخت است.

خرید دیزل ژنراتور نیاز به دانش و آگاهی کامل دارد، با این وجود شرکت بینش ابتکار خاورمیانه در این یادداشت به مهم ترین نکاتی که به شما در تهیه دیزل ژنراتور کمک می کند، می پردازد.

دیزل ژنراتور ها با مصرف سوخت گازوئیل نبود برق شبکه را جبران و از خسارات احتمالی جلوگیری می نمایند. اما قابل توجه است همواره تهیه دیزل ژنراتور ها با برندهای مختلف و شرایط فنی گوناگون در بازار، انتخاب خریداران را کمی سخت می کند و از همین جهت انتخاب بهترین دیزل ژنراتور با قیمت بسیار مناسب برای درخواست کنندگان موضوع بسیار مهمی خواهد بود.

پر فروش ترین و قابل اطمینان ترین برند های دیزل ژنراتور ولوو ، بادوین،کامینز، پرکینز، تلک در بازار ایران قابل تهیه هستند؛ قابل توجه است همانند خیلی از محصولات دیگر برندهای چینی با کیفیت قابل قبول جایگزین برندهای محبوب دنیا همچون ولوو،کامینز و پرکینز، کاترپیلار خواهند شد. و شرایط قیمتی بسیار بالای محصولات مذکور منجر به خرید محصولات مشابه آنها می شود. و از همین رو تامین کنندگان این محصول با توجه به کشش بازار و تقاضا، محصولات مشابه را وارد می نمایند.

در حال حاضر دیزل ژنراتور بادوین، ولوو و تلک تا رنج ۷۷۰ کاوا در صدر پرفروش و محبوب ترین محصولات برق اضطراری، متناسب با کیفیت، شرایط قیمت و موجودی در ایران قرار دارند.

خرید دیزل ژنراتور در قطعی برق تابستان

تابلو برق ها نیز در عملکرد صحیح دیزل ژنراتور ها نقش به سزایی دارند در نظر گرفتن برد کنترل مناسب در تابلو برق، شرایط نگهداری و بهره برداری از دستگاه را برای خریداران بسیار ساده تر می کنند.

دیزل ژنراتور ها با تابلو برق های دستی، اتوماتیک، سنکرون کنترل می شوند. که انتخاب یک تابلو برق دیزل ژنراتور مناسب با شرایط پروژه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

تابلو برق دستی : دستگاه دیزل ژنراتور توسط یک تابلو برق دستی به کمک اپراتور پروژه کنترل می شود. به هنگام قطع شدن برق شبکه با کمک اپراتور دیزل ژنراتور روشن و جایگزین برق شهر می شود.

تابلو برق ATS: برای اتصال یک دستگاه به مدار برق ساختمان استفاده می شود. این تابلو در زمان قطع شدن برق شهر به طور خودکار دستگاه دیزل ژنراتور را روشن می نماید.

تابلو برق ATS - سنکرون: در بسیاری از پروژه های تجاری و صنعتی بزرگ، الزاما چند دستگاه دیزل ژنراتور به عنوان تامین کننده برق اضطراری در نظر گرفته می شوند اصطلاحا به این روش سنکرون گفته می شود.

تابلو برق ATS - سنکرون با برق شهر: این نوع خاص از تابلو برق می تواند چند دستگاه دیزل ژنراتور را با برق شهر سنکرون نماید. این قابلیت سبب می شود تا به طور همزمان برق دیزل ژنراتور و برق شهر در قسمت های مختلف ساختمان در اختیار قرار بگیرد.

میزان صدای تولید شده دیزل ژنراتور نیز یک نکته قابل اهمیت در انتخاب دستگاه است معمولا هر چه قدرت خروجی و حجم موتور در دستگاه بیشتر باشد شاهد صدای بیشتری هستیم. گاهی اوقات این صدا تا حدی اجتناب ناپذیر است، اما بهتر است در مورد آن تصمیم حساسی بگیرید. در بسیاری از موارد دستگاه خود را برای ساعات طولانی در یک منطقه مسکونی یا بیمارستانی روشن می کنید در این شرایط صدای زیاد دستگاه به یک چالش تبدیل خواهد شد. صدای دیزل ژنراتور را می توان با عایق بندی کامل اتاقک دیزل و یا استفاده از کانوپی نیزکاهش داد. شکل ظاهری اتاقک دیزل ژنراتور سایلنت به صورت یک کاور فلزی می باشد که تمامی اجزای موتور و ژنراتور را پوشانده است.

این اتاقک ها علاوه بر صداگیری، ضد گرد و غبار و رطوبت و بعضا ضد انفجار هستند. از دلایل دیگر استفاده از کانوپی محافظت از خود دستگاه دیزل ژنراتور است که به دلیل وجود قفل در درب ها و محدود کردن دسترسی به دیزل ژنراتور در محیط های پر رفت و آمد بسیار مناسب است. در داخل این اتاقک فلزی برای کم کردن صدا از فوم هایی که شکل ظاهری آن به صورت شانه تخم مرغ است، استفاده می کنند. این فوم ها به دلیل نزدیک بودن به موتور و دما بالا باید ضد حریق و توان تحمل حرارت بالا را داشته باشند.

قابل توجه است وسایل صنعتی از نظر تولید صوت در این محدوده ها قرار می گیرند:

۱- محدوده ایمن (Safe Zone) : در این نواحی صدا از حد مجاز ایمنیdb ۷۰کمتر است.

۲- محدوده بهداشتی(Hygiene Zone) : در این نواحی صدا در محدودهdb ۸۰ – ۷۰است .

۳- محدوده هشدار (Warning Zone) : در این مناطق صدا در محدودهdb ۹۰ – ۸۵است.

۴- محدوده خطر (Danger Zone) : در این مناطق صدا بالاتر ازdb ۹۰است و همه موسسات بین المللی این تراز را مخاطره آمیز می دانند.

به طور معمول دیزل ژنراتور ها در دسته چهارم قرار می گیرند و تنها راه حل موجود و مهندسی برای کاهش تراز شدت صوت موتورهای دیزلی و رساندن به محدوه هشدار یا حتی محدوده بهداشتی ساخت کانوپی است.

خرید دیزل ژنراتور در قطعی برق تابستان

خریداران پیرو یک خرید مطمئن مواردی همچون قیمت دیزل ژنراتور، شرایط پرداخت، گارانتی، خدمات پس از فروش،کیفیت محصول، شرایط راه اندازی، مشاوره در انتخاب و نصب، رزومه تامین کنندگان، را مورد بررسی خود قرار می دهند.

شایان ذکر است شرایط قیمتی بسیار بالای موتور دیزلی و ژنراتور، منجر به منصرف شدن برخی از خریداران می شود و با اجاره دستگاه ها در فصل تابستان یا خرید دستگاه دست دوم یا غیره نیاز خود را به نحوه دیگر تامین می نمایند. اما همواره خرید یک دیزل ژنراتور نو و آکبند از یک فروشنده مطمئن با شرایط مطلوب برای بسیاری از خریدارن صرفا" رفع یک نیاز در فصل تابستان نیست و با نگاه سرمایه گذاری از جنبه های مختلف و جلوگیری از خسارات احتمالی و گاها" دریافت تایید های لازم از سازمان ها خرید را انجام می دهند.

شرکت بینش ابتکار خاورمیانه به عنوان تولید کننده و تامین کننده دیزل ژنراتور در برند های ولوو، کامینز، پرکینز، بادوین و ... می تواند شما را در انتخاب بهترین مدل و برند راهنمایی نماید. برخی از راهکار ها جهت تسریع و صرفه جویی در انتخاب دیزل ژنراتور توسط این شرکت پیشنهاد می شود.

شرکت بینش ابتکار خاورمیانه | 02188261760 | 02188288374 | www.bineshebtekar.com

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1647736

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =