۱۰ نفر
۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
همه چیز راجع به صنعت دبی

صنعت دبی به همراه صادرات این شهر همواره تلاش می‌کند تا بخش بزرگی از موفقیت کشور امارات را تضمین کند و در بخش‌ها و صنایع مختلف راهنمایی، مشاوره و پشتیبانی عملی مداوم را برای خریداران و تامین کنندگان خارجی ارائه دهد.

رویکرد بسیار مناسب دولت، توسعه رشد بلندمدت صنایع مختلف بود و در این خصوص به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا فرصت‌هایشان را گسترش داده و به حداکثر برسانند که موقعیت منحصربه‌فرد دبی به عنوان دروازه تجارت طبیعی بین شرق و غرب را همیشه حفظ کنند. امکانات استثنایی و زیرساخت لجستیکی که در خاورمیانه بی رقیب و در بین چشمگیرترین و مؤثرترین‌ها در سراسر جهان است، دبی را به پایتخت صنایع مختلف و صادرات جهانی تبدیل کرده است. به منظور دستیابی به اهداف بسیار بالا، صنایع مختلف با سایر ادارات دولتی برای ساده سازی فرآیندهای تولید همکاری نزدیک دارند که این خود نکته‌ای بسیار پر اهمیت در حمایت از کسب و کارهای تاسیس شده در دبی است.

توافق وزارت صنعت و فناوری برای تقویت بخش صنعتی دبی

ابوظبی و دبی در تاریخ ۲۱ نوامبر امسال یکی از بزرگترین قراردادهای صنعتی در منطقه را با یکدیگر امضا کردند که برای تقویت بیشتر بخش صنعتی امارات متحده عربی طراحی شده است.

این یادداشت تفاهم در اولین روز اجلاس جهانی تولید و صنعت که تحت حمایت شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، معاون رئیس جمهور و نخست وزیر امارات متحده عربی و حاکم دبی در یکی از نمایشگاه های دبی به نام نمایشگاه اکسپو برگزار می‌شود، امضا شد.

جهت شرکت در نمایشگاه های کشور امارات با هورامان گشت مجری مستقیم تورهای نمایشگاهی در تماس باشید.

این برنامه بر سه عنصر اصلی، از جمله فعال کردن برنامه صنعتی امارات متحده عربی، جذب سرمایه‌گذاران خارجی به عنوان بخشی از کمپین «ساخت امارات» و تسهیل کربن‌زدایی در بخش صنعت علل خصوص برای شهر دوبی متمرکز بود.

اهداف این مشارکت در راستای استراتژی صنعتی امارات متحده عربی است که هدف آن توسعه بخش صنعتی کشور و افزایش سهم آن در تولید ناخالص داخلی است.

این قرارداد که توسط دکتر سلطان الجابر وزیر صنعت و فناوری، سارا العامری وزیر دولت در امور فناوری امارات، ملک سلطان آل ملک مدیر کل اداره توسعه دبی و مدیر اجرایی گروه مدیریت دارایی هلدینگ دبی امضا شده است بر گسترش صنایع در شهرهای مختلف امارات علل خصوص شهر دبی اشاره دارد.

همه چیز راجع به صنعت دبی

برنامه ریزی برای صنعت دبی در آینده

صنعت در دبی بر حوزه‌هایی متمرکز است که برای افزایش رقابت‌پذیری کشور و تبدیل شهر دبی به یک قطب صنعتی پایدار و جذاب جهانی تلاش می‌کند. گفتنی است شهر دبی به تقویت جایگاه خود به عنوان یک رهبر و مبتکر جهانی با چندین طرح بلندپروازانه مانند عملیات ۳۰۰ میلیاردی ادامه می‌دهد.

با تقویت اکوسیستم تولید و توزیع محلی، آنها نه تنها اقتصاد پایدار و متنوع خود را تقویت می‌کنند، بلکه برای آینده بهتر آماده خواهند شد و رقابت و جذابیت دبی را به عنوان یک مرکز تولید و تجارت جهانی افزایش خواهند داد.

شهر صنعتی دبی، در خط مقدم توسعه اقتصادی در طول تقریباً دو دهه گذشته قرار دارد و این شهر دائماً در حال بالا بردن سطح بهترین اکوسیستم‌های تجاری در کلاس خود است که هم شرکت‌ها و هم استعدادها را از سراسر جهان جذب می‌کند. بخش صنعت نقش مهمی ‌در مجموعه کار دولت ایفا می‌کند و تولیدکنندگان در دبی متعهد هستند که شهرت محصولات تولید شده در امارات را تقویت کنند و از صادرات محصولات با کیفیت حمایت شود.

با تجمیع تخصص، منابع و شبکه‌های گسترده در دبی استراتژی رشد و رهبری رویایی خود را برای قرار دادن امارات متحده عربی در خط مقدم تولید و توزیع جهانی و در عین حال تضمین یک اقتصاد متنوع و پایدار محقق خواهند کرد. جهت مشاهده تقویم نمایشگاهی دبی با هورامان گشت برگزارکننده مستقیم تورهای نمایشگاهی همراه باشید.

نقش کلیدی شهر دبی در صنایع امارات

شهر صنعتی دبی به عنوان یکی از بزرگترین قطب‌های صنعتی در منطقه، نقشی محوری در هدایت استراتژی‌های صنعتی ملی ایفا می‌کند. صنایع مختلف از سراسر جهان با بیش از ۷۵۰ شریک تجاری، از جمله شرکت‌های پیشرو در جهان، شرکت‌های کوچک و متوسط منطقه ای و استارت آپ‌ها است.

زیرساخت‌های پیشرفته شهر دبی همکاری و نوآوری به همراه ارزش‌های حیاتی را برای تجهیز سرمایه‌گذاران بخش صنعت برای آینده امکان‌پذیر می‌سازد.

در دنیای به سرعت در حال تغییر، سرعت و چابکی عوامل تعیین کننده موفقیت هستند. صنعت دبی به بخش تولید امارات متحده عربی این امکان را می‌دهد تا به دلیل انعطاف پذیری، آمادگی برای آینده و جذابیت کلی خود در سطح جهانی متمایز شود. برای شهر صنعتی دبی، تمرکز بر سرمایه گذاری بیشتر در زیرساخت‌های پیشرفته است.

در طرح‌های جامع و افق دید شهر دبی که در سطح جهانی دیده شده است استفاده از پتانسیل مناطق مختلف و جنبه‌هایی از زنجیره تامین جهانی را نشان می‌دهد، از مواد اولیه گرفته تا تولید، ساخت، بسته بندی، انبارداری و تدارکات همه این موارد دیده شده است.

چنین اکوسیستم گسترده ای دامنه همکاری را گسترش داده و راه حل‌های خلاقانه ای را برای هدایت صنعت در دبی ارائه می‌دهد.

همه چیز راجع به صنعت دبی

هدایت استراتژی صنعتی در دبی

راهبرد صنعتی دبی، شش هدف اصلی از جمله افزایش رقابت جهانی صنایع محلی و تحریک نوآوری از طریق تسریع پذیرش فناوری پیشرفته در سراسر زنجیره ارزش صنعتی را ترسیم می‌کند. در سند افق صنعت دبی تحریک رشد ۱۱ بخش مهم صنعتی از جمله مواد غذایی، آشامیدنی و فناوری کشاورزی، داروسازی و تجهیزات الکتریکی و الکترونیک دیده شده است.

استراتژی صنعتی امارات برای تجهیز بهتر کشور برای آینده با بومی‌سازی زنجیره‌های تولید و تامین طراحی شده است. با فعال کردن تولید پیشرفته، این استراتژی برای افزایش بهره وری، تقویت اقتصاد و ایجاد شغل و همچنین توسعه صنایع آینده مانند هیدروژن، فناوری پزشکی و فناوری فضایی کار خواهد کرد.

بررسی شهر صنعتی دبی

شهر صنعتی دبی یک مرکز تجاری شناخته شده در دبی است. این منطقه با کمک به بخش لجستیک و تولید به اقتصاد منطقه ارائه خدمات مختلفی را در دستور کار دارد. این منطقه با بیش از ۲۰۰ کارخانه عملیاتی، به بخش صنعتی در سطح منطقه‌ای و بین المللی خدمت می‌کند.

شهر صنعتی دبی یک قطب صنعتی است که امکانات متعددی را برای حمایت از مشاغل و کسب و کارهای حوزه صنایع مختلف ارائه می‌دهد. این منطقه دارای شبکه‌ای طویل از جاده‌ها بوده و به منابع مختلف برقی دسترسی دارد که این موضوع کار را برای تولیدکنندگان بخش صنعت این شهر راحت می‌کند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1647737

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =