کشف ۶ هزاروپانصدلیتری روغن موتـورقاچاق درشهرستان شهرکرد

ایرنانوشت: معاون بازرسی، نظارت و مبارزه با کالای قاچاق سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: با هوشیاری بازرسان این سازمان یک محموله ۶ هزار و ۵۰۰ لیتری روغن موتور قاچاق در شهرستان شهرکرد کشف شد.

غلامرضا قائدامینی افزود: ارزش این محموله قاچاق سه میلیارد ریال برآورد شده و برای فرد متخلف پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی به عملکرد سه ماهه این سازمان در بازرسی از اصناف اشاره کرد و گفت: طی سه ماهه امسال از ۱۵ هزار و ۸۰۰ واحد صنفی استان بازرسی به عمل آمد که در قالب این نظارت‌ها یک هزار و ۱۱۲ مورد تخلف به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان کشف و برای آن ۹۱۰ پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

معاون بازرسی، نظارت و مبارزه با کالای قاچاق سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: بیشترین تخلفات کشف شده از اصناف استان مربوط به عرضه خارج از شبکه، احتکار، گران‌فروشی و درج نکردن قیمت روی کالا بوده است.

قائدامینی خاطرنشان کرد: در سه ماهه امسال بیش از ۳۵ هزار لیتر روغن موتور قاچاق، بیش از دهها قلم لوازم یدکی تقلبی و سه هزار کیلوگرم پودر شوینده تقلبی در بازار استان کشف و ضبط شده است.

گفتنی است ، چهارمحال و بختیاری دارای۴۳ هزار و ۵۹۰ واحد صنفی است که از این تعداد هشت هزار و ۲۷۸ واحد صنفی تولیدی، ۲۳ هزار و ۳۴۰ واحد صنفی توزیعی، هفت هزار و ۳۶۱ واحد صنفی خدمات فنی و چهار هزار و ۶۱۱ واحد صنفی خدماتی هستند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1648064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =