گیفت کارت اپل چیست؟ بررسی گیفت کارت اپل

گیفت کارت اپل نوعی کارت هدیه است که برای خرید آنلاین از فروشگاه های اپل به کار می رود. گیفت کارت ها با توجه به مبلغی که برای خرید آنها پرداخت می کنید، معادل با پول نقد هستند.

این کارت ها دارای تنوع بسیاری بالایی بوده و برای خرید اینترنتی از سایت های بین المللی، پلتفرم های بازی، شارژ اکانت و مواردی از این دست استفاده می شوند. همانطور که می دانید، گوشی های اپل دارای سیستم عامل ios بوده و خرید برنامه در آنها به واسطه فروشگاه های مخصوص مانند اپ استور و آیتونز انجام می شود.

دغدغه اصلی دارندگان گوشی های اپل و دستگاه های دیگر آیفون مانند آیپد این است که برنامه های مربوط به گوشی خود را چگونه خریداری نمایند؟ توصیه ما به این عزیزان خرید گیفت کارت اپل از فروشگاه گیفت استاپ است. گیفت استاپ بزرگترین عرضه کننده انواع گیفت کارت در کشور بوده و کدهای دیجیتالی مورد نیاز را در اسرع وقت برای شما ارسال می نماید. با وارد کردن این کد 16 رقمی شما قادر خواهید بود، از فروشگاه های اپ استور، آیتونز، اپل موزیک و غیره به راحتی خرید کنید.

مشخصات گیفت کارت اپل چیست؟

گیفت کارت اپل نوعی از گیفت کارت های اعتباری است که تاریخ انقضا نداشته و به مبلغ معینی از 1 دلار به بالا اعتبار دارد. گیفت کارت ها منقضی نمی شوند، از این رو برای هدیه دادن به عزیزان گزینه ای بسیار عالی و هوشمندانه به شمار می روند. گیفت کارت های اپل به صورت دلاری آمریکا، پوندی انگلستان و ... در دسترس هستند.

گیفت کارت اپل بدون نام صادر می شود و قابلیت شارژ مجدد ندارد. گیفت کارت ها در خارج از کشور به صورت فیزیکی و آنلاین فروخته می شوند؛ اما در داخل ایران به علت وجود تحریم ها به صورت آنلاین و در قالب یک کد دیجیتالی عرضه می شوند. در ادامه به توضیح انواع گیفت کارت های اپل خواهیم پرداخت.

گیفت کارت آیتونز (iTunes)

فروشگاه آیتونز (iTunes) از فروشگاه های آنلاین اختصاصی اپل بوده و از رسانه های دیجیتالی مبتنی بر نرم افزار است. آیتونز پایگاه عرضه موزیک ویدیو، موسیقی، کتاب صوتی، پادکست، نمایش تلویزیونی، زنگ ها و تم های مختص آیفون برای گوشی های اپل یا دیگر دستگاه های اپل است.

گیفت کارت اپل آیتونز برای استفاده در پلتفرم آیتونز طراحی شده است. پرطرفدارترین گیفت کارت آیتونز، گیفت کارت آیتونز آمریکا است. این گیفت کارت را فقط می توان، در اپل آیدی وریفای شده آمریکا شارژ نمود. محبوبیت گیفت کارت آیتونز آمریکا به حدی است که افراد از کشورهای مختلف تمایل به استفاده از این کارت هدیه دارند. با استفاده از این کارت هدیه کاربران می توانند، به برترین فروشگاه آیتونز که آیتونز آمریکا است، دسترسی پیدا کرده و به خرید بازی، اپلیکیشن، موسیقی، فیلم و غیره بپردازند. گیفت کارت های آیتونز انگلستان، کانادا و استرالیا نیز از نظر محبوبیت بعد از گیفت کارت آیتونز آمریکا قرار دارند.

گیفت کارت اپل (Apple)

گیفت کارت اپل از کارت های اعتباری پرفروش است که امکان دسترسی کاربران به برنامه های موجود در سایت apple.com، فضای ابری iCloud و مواردی از این دست را فراهم می آورد. کاربران می توانند، از سایت اپل به دانلود اپلیکیشن، برنامه، موسیقی، بازی و خرید لوازم جانبی اپل بپردازند.

شرکت اپل به تمامی دارندگان دستگاه های آیفون فضای ابری 5 گیگابایتی را به صوت رایگان هدیه می دهد. در صورتی که به حجم فضای ابری بیشتری نیاز دارید، می توانید، در icloud به خرید فضای ابری بپردازید. فضاهای ابری با حجم 50 گیگابایت، 200 گیگابایت، 1 ترابایت و 2 ترابایت در icloud قابل خریداری هستند. این خرید به کمک گیفت کارت های اپل به آسانی انجام پذیر است. کافی است، حساب کاربری اپل خود را با کارت هدیه دیجیتالی شارژ کنید تا بتوانید، سرویس های تجاری متفاوت اپل را خریداری نمایید.

گیفت کارت اپل (Apple)

گیفت کارت اپ استور (App store)

گیفت کارت اپ استور اجازه خرید از فروشگاه اپ استور را به کاربران می دهد. اپ استور از بزرگترین فروشگاه های آنلاین اپل است که از انواع اپلیکیشن ها گرفته تا انواع بازی های سرگرم کننده و موسیقی در آن به صورت رایگان و پولی موجود هستند. با استفاده از کارت های هدیه اپ استور و شارژ حساب کاربری خود می توانید، به این دنیای بی انتها در اپ استور دسترسی پیدا کنید.

گیفت کارت اپل موزیک (Apple Music)

سرویس اپل موزیک همانطور که از نامش پیداست، سرویس موزیک برای دارندگان گوشی اپل است. با اپل موزیک شما می توانید، به مجموعه ای کامل از موسیقی ها دسترسی پیدا کنید. استفاده از سرویس اپل موزیک برای سه ماه اول کاملا رایگان است، سپس باید هزینه اشتراک آن که ماهانه حدود 10 دلار است را بپردازید. پرداخت این هزینه توسط گیفت کارت اپل بسیار ساده است، کافی است، گیفت کارت را ردیم (Redeem) کرده و سپس اپل موزیک را اجرا نمایید. بدین ترتیب می توانید، به صورت نامحدود از شنیدن پادکست ها و موزیک ها لذت ببرید.

گیفت کارت اپل موزیک (Apple Music)

در خرید گیفت کارت اپل چه نکاتی را باید مدنظر قرار دهید؟

  • در خرید گیفت کارت اپل باید دقت نمایید زیرا بسیاری از کارت های هدیه اپل موجود در بازار دزدی هستند و به محض این که حساب کاربری خود را با این کارت ها شارژ کنید، اپل حساب کاربری شما را مسدود خواهد کرد.
  • کارت هدیه اپل را با توجه به حساب کاربری خود انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر اپل آیدی شما مختص کشور انگلستان است، کارت هدیه مخصوص انگلستان را خریداری نمایید.
  • با در نظر گرفتن مبلغ مورد نیاز برای شارژ اکانت و یا خرید برنامه ها، مبلغ کارت هدیه را متناسب با آن انتخاب کنید. کارت های هدیه اپل در مبالغ دو دلاری به بالا عرضه می شوند.

معرفی گیفت استاپ به عنوان معتبرترین مرکز عرضه گیفت کارت های اپل

گیفت استاپ سایتی است که برای خرید گیفت کارت اپل، خرید گیفت کارت پلی استیشن و گیفت کارت های متعدد دیگر، حرف اول را در کشورمان می زند. گیفت استاپ دارای مزایای زیر است:

  • سایت گیفت استاپ از سایت های معتبر است زیرا دارای نماد اعتماد الکترونیکی و نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال است.
  • تنوع بالایی از گیفت کارت های مختلف از جمله کارت هدیه اپل با مبالغ اعتبار گوناگون در این سایت موجود است.
  • گیفت استاپ دارای تیم پشتیبانی قوی بوده و به صورت 24 ساعته در خدمت مشتریان عزیز است.
  • ارسال سریع کد نیز از مزایایی است که تنها در گیفت استاپ یافت می شود. بعد از خریداری کارت هدیه توسط مشتری، ارسال کد 16 رقمی به سرعت انجام می گیرد.
  • انواع کارت های هدیه دیجیتالی در این مرکز با نازلترین قیمت به مشتریان عرضه می شوند.
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1648176

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =