سند تحول بنیادین چراغ راه برون رفت از چالش های نظام آموزش و پرورش کشور است

مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش گفت: سند تحول بنیادین چراغ راه برون رفت از چالش های نظام آموزش و پرورش کشور است.

به گزارش خبرانلاین از مازندران، مصطفی عطاران امروز در آیین تکریم و معار فه مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در باشگاه فرهنگیان شهرستان ساری با بیان اینکه امروز آموزش و پرورش نیاز به تحول اساسی دارد، گفت: تحول در آموزش و پرورش امکان‌پذیر نیست مگر اینکه در چهار رکن منابع انسانی، برنامه ریزی درسی، سنجش و ارزیابی و بخش مادی تحول ایجاد شود، همچنین میتوان اشاره کرد که سند تحول بنیادین چراغ راه برون رفت از چالش های نظام آموزش و پرورش کشور است.

رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به نقش ارزشمند معلمان و فرهنگیان در جامعه، بر رفع مشکلات آن‌ها تاکید کرد و افزود: همه افرادی که موجب پیشرفت و توسعه کشور بودند از پرورش یافتگان معلمان هستند.

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی آموزش و پرورش انسان سازی می ‌باشد، خاطرنشان کرد: تعلیم و تربیت از سیاست‌های بنیادین اسلام و از اهداف زیربنایی بعثت رسول خدا(ص) است و پیامبراسلام(ص) تربیت را از خویش و خویشاوندانش آغاز کرد و به تعلیم و آموزش نیز از اولین روزهای هجرت همت گمارد که این، خود نشانگر اهمیت آن دو مقوله دینی و قرآنی است.

عطاران در ادامه ضمن تقدیر از زحمات مصطفی عابدی در دوره مسئولیت خود به کمالی مدیرکل جدید آموزش و پرورش تبریک گفت و افزود: حسین کمالی چهره‌ آشنای آموزش و پرورش استان بوده و دارای تجربه و دانش مدیریتی در حوزه‌های مختلف مدیریت است.

آیین تکریم از مصطفی عابدی و معارفه حسین کمالی به‌عنوان سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران؛ صبح امروز سه شنبه ۱۴ تیرماه در سالن کنفرانس باشگاه فرهنگیان مرکز استان برگزار شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1648192

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =