مدیرعامل آتش‌نشانی تهران: دادستانی به موضوع ساختمان‌های ناایمن ورود می‌کند

ایلنا نوشت: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران گفت: امیدواریم تا پایان سال همه ساختمان‌های ناایمن تعیین تکلیف شوند و چنانچه در این زمینه اقدامی از سوی مالکان صورت نگیرد، قطعا دادستانی ورود خواهد کرد..

قدرت‌اله محمدی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران گفت: در خصوص ایمنی شهر تهران و اماکن و مراکز دولتی و غیردولتی، وظیفه پایش ایمنی این مراکز را برعهده داریم.

وی ادامه داد: براساس پایش هایی که به صورت مستمر انجام می دهیم ساختمان های تهران به چند بخش ساختمان‌های ناایمن پرخطر، کم خطر و عادی تقسیم می شوند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: انتشار اسامی ساختمان‌های ناایمن پرخطر از برنامه های اصلی ما نیست بلکه آنچه برای ما مهم است و اولویت دارد این است که باید از این ساختمان‌ها رفع خطر شود.

محمدی با بیان اینکه به این ساختمان‌ها اخطاریه هایی به صورت‌ مکرر داده شده است، گفت: درحال حاضر در جلسه ای با حضور دادستان، عوامل انتظامی و شهردار یک به یک مالکان این ساختمان‌ها دعوت شده اند و از آنها نسبت به رفع خطرات ساختمان ها تعهد اخذ شده است.

وی ادامه داد: بخشی از اقدامات برای رفع خطرات ایجاد شده و ما امیدواریم تا پایان سال همه این ساختمان‌ها تعیین تکلیف شوند و چنانچه در این زمینه اقدامی از سوی مالکان صورت نگیرد قطعا دادستانی ورود خواهد کرد.

وی با بیان اینکه ایمنی مردم و جان شهروندان برای ما اهمیت دارد و قابل اغماض و مذاکره نیست، گفت: با توجه به کاربری و وضعیت متفاوت این ساختمان‌های ناایمن زمانی که برای اصلاح و ایمن سازی ساختمان در نظر گرفته می شود، متفاوت است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با اشاره به وضعیت بازار تهران تصریح کرد: در این خصوص هر هفته جلسه ای را با نمایندگان دادستان، شهرداری و هیات امنای بازار برگزار می شود و کار ایمن سازی در بازار در حال انجام است و امیدواریم با این اقدامات به ایمنی بخش های مختلف بازار دست پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید:

تعیین گروه سه نفره برای بررسی تخلفات متروپل

متروپل آبادان؛ پروژه عبدالباقی و مشاوران ناباقی

47231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1649016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =