۳ نفر
۱۷ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
چه کسانی مخالف بازگشت کی روش هستند؟

خبر ورزشی نوشت: شنیدیم دو عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال به صورت جدی مخالفت خود با بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی را اعلام کرده‌اند.

در روزهای اخیر اعضای کمیته فنی شامل اصغر مدیرروستا، مرتضی محصص، میرشاد ماجدی و ... در نشستی در وزارت ورزش حاضر شده و از آن‌ها درباره تغییرات در نیمکت تیم ملی فوتبال ایران نظرخواهی شده است.

موضوع جلسه البته درخصوص حمایت از تیم ملی بوده اما پس از شروع صحبت ها، بحث به مسئله تغییر سرمربی تیم ملی و همچنین نظرات وزارت ورزش و نهادهای بالاتر مبنی بر حضور کارلوس کی‌روش در فوتبال ایران تغییر یافته است.

کارلوس کی‌روش ظاهرا پیشنهاد چند ملی پوش به فدراسیون بوده اما شنیدیم ابراهیم قاسمپور و پرویز مظلومی دو عضو شناخته شده کمیته فنی فدراسیون فوتبال مخالفت خود با سرمربیگری مجدد این مرد پرتغالی در تیم ملی ایران را اعلام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1649028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ardalan IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
    9 27
    تیم ملی با کارلوس کیروش هم ۳ بر صفر به ژاپن باخت .
  • محمدی IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
    29 10
    قاسمپور و مظلومی؟؟؟؟کجای فوتبال ما قرار دارند....چه بار فنی دارند...بجز در عرصه بازیگری که داشتیم و داریم بسیار بازیکنان بزرگی که در عرصه فنی ناموفق بودن. حتی مارادونای فقید...پس خواهشن با آبروی مردم ایران بازی نکنید کی روش رو برگردانید حداقلش باختمان آبرومند خواهد بود...تا فاجعه پیش نیامده جلوگیری کنید ملت دیگر کشش ندارد...کمتر هم به هر تحلیلگری لقب کارشناس بدید از هشتاد میلیون ایرانی بالای ۲۰ میلیون خیلی بهتر از کسانی که تریبون دارند فوتبال رو میفهمند و تحلیل میکنند....تحلیلگرررررررر
  • مهران IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    0 1
    فقط کی‌روش جواب میده واسه تیم ملی لطفا دست دست نکنین
  • IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    1 0
    بابا 3 تا شکست در انتظارتونه در هر حال خواهید باخت اونم با حدود 10 گل خورده دیگه چه فرقی داره کی سرمربی باشه؟ کی رش رو دوباره می خواهید بیارید جنگ اعصاب راه بیفته؟ که هی درگیر بشید؟