ایسنا نوشت:

هوشیار زیباری با وجود تاکید ایران مبنی بر این که در مقابله با اعضای گروهک تروریستی پژاک به خاک عراق تجاوز نمی‌کند، خواستار توقف اقدامات ایران در این مناطق شد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه وزیر امور خارجه عراق اظهار کرد که "بار دیگر از دولت ایران می‌خواهیم گلوله‌باران مستمر (مواضع پژاک) را متوقف کند زیرا این اقدام برای روابط عراق ـ ایران سازنده نیست و به روابط خدشه وارد می‌کند.

وزیر امور خارجه عراق افزود: گلوله‌باران پنج سال است که (به طور پراکنده) ادامه داشته است اما این بار مدت آن طولانی‌تر از دفعات قبل است.

او ادعا کرد این گلوله‌باران تصادفی است و به زمین‌های کشاورزی در این مناطق خسارت می‌زند.

این اظهارات در حالی بیان می‌شود که مسوولان عراقی در سال‌های گذشته هیچ اقدامی برای جلوگیری از اقدامات گروهک تروریستی پژاک انجام نداده‌اند و در حال حاضر نیز نیروهای عراقی در مرزهای دو کشور برای جلوگیری از فعالیت‌های این گروهک حضور ندارند.

/2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 164924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۷
    1 0
    بنده خدا راست میگه کجاش عجیب بود؟
  • بدون نام IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۷
    0 2
    حالا فهمیدیی این دولت مالکی اخرش طرف امریکا هست این گروه تروریستی پژاک هرچی میخاد پاسدارای مارو بکشه اونوقت ما به فکر احترام روابط با این عرب ها باشیم به نظر من باید تا اخرین تعداد این تروریست ها را کشت اونوقت ی جوابی به اقای زیباری میریم
  • بدون نام IR ۰۴:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 2
    وا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ این همه کمک ما چشمشان را نمی گیرد؟؟؟ این گروهک ها دارن مردم ما را می کشن، عراقی ها هر هرکاری بکنیم باز هم عراقی هستن. هیچ کشوری به صداقت ویکرنگی ایران نیست
  • a IR ۰۴:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    1 0
    واقعا این واکنش عجیب بود ؟!؟!