شهردار منتخب مسجدسلیمان: ۲۵ پروژه عمرانی، خدماتی در مسجدسلیمان اجرا می شود

۲۵ پروژه عمرانی، خدماتی با هدف افزایش سرانه‌های شهری و تغییر سیمای عمومی شهر در مسجدسلیمان اجرا می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین از مسجدسلیمان، روح اله جلیلی شهردار مسجدسلیمان گفت : با توجه به بررسی های صورت گرفته در آینده نزدیک ۲۵ پروژه عمران شهری و خدماتی در نقاط مختلف مسجدسلیمان با هدف افزایش سرانه‌های شهری و تغییر سیمای عمومی شهر در مسجدسلیمان اجرا می شود.

وی افزود :برنامه ریزی و مقدمات مورد نیاز جهت اجرای این پروژه ها را آغاز کرده ایم و به زودی وارد فاز اجرا خواهیم شد.

جلیلی با پروژه های مذکور اشاره کرد و افزود : این پروژه ها شامل تعریض و بهسازی، آسفالت معابر شهری، احداث پارک، طراحی و اجرای المانهای شهری می باشد.

شهردار مسجدسلیمان در ادامه افزود : امیدوار هستیم تا با اجرای این پروژه ها پس از سالها گام بزرگی را در جهت تغییر در سیمای شهری و بالا بردن امکانت رفاهی برای شهروندان برداریم.

وی در ادامه با اشاره به نام این پروژه ها افزود : تکمیل عملیات تعریض و بهسازی خیابان نمره چهل ، احداث پارک بزرگ بانوان ، طراحی و اجرای المان جدید میدان نمره یک ، احداث پارک بزرگ بام شهر ، احداث پارک و محوطه سازی در جوار چاه شماره یک ، احداث پارک واقع در محله سی برنج ،طراحی و احداث دروازه ورودی شهر ، طراحی و محوطه سازی قطعه هنرمندان ، احداث پارک کوی شهید لرستانی مالشنبه ، احداث پارک محله ای پشت برج تنها بخشی از پروژه هایی هستند که در آینده نزدیک در شهر اجرا خواهند شد.

وی در پایان گفت : با توجه به وجود مناطق کم برخوردار در مسجدسلیمان ،به پراکندگی این پروژه ها دقت کرده ایم تا میزان دسترسی این شهروندان به امکانات شهری ببیشتر شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1649375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =