کنایه استقلالی‌ها به روزبه؛ خوش به حالت کی‌روش می‌آید!

خبرورزشی نوشت: از وقتی بحث برکناری احتمالی دراگان اسکوچیچ و بازگشت کارلوس کی‌روش به ایران مطرح شد، این موضوع به تمرین آبی پوشان هم رسید.

داستان از آنجا شروع شد که سردار آزمون با انتشار یک استوری ضمن اعلام درخواست بازیکنان تیم ملی از دولت برای همه گونه حمایت از این تیم، به بحث جدایی اسکوچیچ نیز واکنش نشان داد و درخواست کرد تا پایان جام جهانی هیچ چیز را در تیم ملی تغییر ندهند که در ادامه برخی بازیکنان دیگر مانند علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع‌ خلیل‌زاده، علی قلی‌زاده، احمد نوراللهی، امید نورافکن، صادق محرمی، سروش رفیعی، میلاد سرلک نیز این استوری‌ را بازنشر کردند.

در ادامه اما احسان حاج صفی کاپیتان اول تیم ملی فوتبال ایران واکنش تندی به استوری حمایتی هم‌تیمی‌هایش نسبت اسکوچیچ داشت و آن را بدون هماهنگی دانست! جالب اینجاست این دو دستگی در اردوی استقلالی ها نیز به وجود آمد ولی بدون درگیری و بیانیه!

در این جمع روزبه چشمی از همه خوشحال تر به نظر می رسید؛ کسی که با کی روش فیکس تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه شد، دوست دارد دوباره کارلوس کی روش سر مربی تیم ملی شود تا شانس بازی در جام جهانی را به دست بیارد. همین موضوع سوژه خنده استقلالی ها شده بود و ارسلان مطهری به شوخی گفت: روزبه! خوش به حالت دوباره در جام جهانی فیکس شدی! از طرفی هم به سیدحسین حسینی اشاره کرد و گفت کی روش بیاد، سیدحسین شانس پوشیدن پیراهن تیم ملی را از دست می دهد!

در هر حال در تمرین استقلال روزبه چشمی بسیار با انگیزه نشان داد و در واکنش به فیکس شدن در تیم ملی کی روش فقط بلند می خندید. جالب است بدانید حالا که با رفتن وریا غفوری، چشمی کاپیتان دوم استقلال شده است، تلاش زیادی دارد تا در بهترین فرم بدنی و فنی قرار داشته باشد.

در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه روزبه چشمی یکی از بازیکنان فیکس کارلوس کی روش بود و انتقاد های زیادی هم از سرمربی پرتغالی ایران شده بود اما با این حال کی روش به چشمی اعتقاد داشت و حتی گفته بود روزبه مدرن ترین مدافع ۱۰ سال اخیر فوتبال ایران است.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1649750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =