افشاگری دستیار اسکوچیچ از مربی بعدی تیم ملی

مهر نوشت: دستیار دراگان اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه شرایط ایجاد شده در این تیم بعد از اخراج اسکوچیچ خاص و پیچیده است، گفت: نباید از این اتفاقات تعجب کنیم.

کمیته فنی فدراسیون فوتبال ایران دو روز پیش رای به کنار گذاشتن دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی کشورمان داد. هرچند هیات رئیسه فدراسیون روز گذشته جلسه‌ای با اسکوچیچ برگزار کرد، اما به صورت رسمی خبر برکناری اسکوچیچ هنوز از سوی فدراسیون اعلام نشده است.

این در حالی است که از نگاه «ملادن زگانیر» مربی تیم ملی ایران و دستیار اسکوچیچ ظاهراً همه چیز تمام شده است. زگانیر که سابقه کار با اسکوچیچ در تیم‌های دیگر را هم دارد، اولین نفر از کادر فنی ایران است که رسماً درباره برکناری اسکوچیچ اظهارنظر می‌کند.

زگانیر با بیان اینکه نباید از این اتفاقات تعجب کرد، گفت: قبلاً هم صحبت‌هایی بود که ما تغیر می‌کنیم. این اتفاق رخ نداد و حالا تا جایی که من از رسانه‌های ایران دنبال می‌کنم ممکن است این‌طور باشد. یک حجم از انتقادات و بحران شکل گرفته است.

وی در پاسخ به این سئوال که چرا ایرانی‌ها از مربی‌ای که جام جهانی را برایشان به ارمغان آورد راضی نیستند؟ تاکید کرد: به نظر می‌رسد که می‌خواهند یک نفر را از خودشان - به عنوان سرمربی - منصوب کنند.

مربی تیم ملی ایران و دستیار اسکوچیچ افزود: این یک وضعیت خاص است. از ابتدا هم مشکلات زیادی وجود داشت. بی اعتمادی زیادی در کار بود. اسکوچیچ فقط با نتیجه ماندنی چون همیشه برنده بود.

زگانیر همچنین تاکید کرد که اسکوچیچ موفق شد با حضورش در ایران ورق را به سود این تیم برگرداند.

۲۵۶ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1650679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فوتبال DE ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    11 94
    استیلی بهترین جانشین
  • سعید IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    5 47
    مربیان زبردستی داریم که باید استفاده کنیم. مانند آقای منصور قنبرزاده، مهدی رحمتی، مجتبی تقوی، علیرضا منصوریان و یحیی گل محمدی. در صورتی که بتوان به جای یک نفر، از تیم مربیگری استفاده کرد شرایط خیلی بهتر است.
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    35 4
    استیلی همیشه زیرآب زن هست. نمونه اش تیم امید و فرهاد مجیدی ، اینجا هم می خواد خودش سرمربی تیم ملی بشه
  • Hamid IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    49 6
    با درود مربی فقط اسکوچیچ خیلی زحمت کشید تا تیم ملی را راهی جام جهانی کرد واقعا اخراج این مربی نهایت نا مردی ه
  • رامىن IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    33 3
    حق اسکوچیچ را ضایع نکنید ایرانیها قبلا امتحان پس دادند
  • حسین IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    29 14
    حق و انصاف حکم می کند که اسکوچیچ که تیم را تا اینجا رسانده سرمربی باشد. نامرد نباشید که این تعویض فقط اوضاع تیم ملی را خراب تر می کند. من به شخصه اگر اسکوچیچ سرمربی نباشد هیچ علاقه ای به تماشای بازی های تیم ملی ندارم. حال مردم را خراب نکنید. به حرف دل مردم گوش کنید.
  • کامیاب IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    10 3
    فراموش کردید تیم حذف شده را اسکوچیچ از گروهش بالا آورد به بحرین و عراق باخته بودید، تمام بازی های ایران بدون میزبانی انجام ‌شد، پس این مربی خوشنام و بی ادعا و کم خرج تیم را از مرحله دوم هم عبور داد و به عنوان تیم اول با بالاترین امتیاز به جام جهانی هدایت کرد. آروزی بردن بحرین و عراق با یک گل را داشتید حتی آرزو داشتید مساوی کنید طی ١٠ سال، این مربی بحرین را با سه گل شکست داد خوب تیم عراق با آن مربی دور مقدماتی بهترین تیم بود، عراقی ها قدر آن مربی را ندانستن و تیم خود را دادن دست ادوکات بازنشسته دیدید دوباره جلو ایران رفت و برگشت ۴ گل خورد و در طی یک ماه از ما ۵ گل دریافت کرد. سوریه را قبلا یا مساوی می کردیم یا با یک گل می‌بردیم بعضی اوقات شکست می خوردیم، آخرین بار دور مقدماتی زمان کی روش مساوی ٢ و ٢ کردیم، حافظه آقایان یاری نمیکنه یا خودشون را زدن به خواب ولی ملت فوتبال دوست همه این اتفاقات را می دانند و به یاد دارند، خجالت بکشید و یکبار هم شده انصاف را رعایت کنید و از حق کشی و ظلم و منفعت طلبی خودتون دست بردارید، مرد باشید و حق را به حقدار بدهید. فقط حق آقای اسکوچیچ است که باشد.