روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی نقش بی بدیلی در ایجاد اتحاد و انسجام در کشور دارند

سرپرست حوزه استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دشمنان کوردل جمهوری اسلامی درصدد هستند تا به وحدت و همدلی بین آحاد مردم آسیب وارد کنند، روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی نقش بی بدیلی در ایجاد اتحاد و انسجام در کشور دارند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط‌عمومی استانداری، مهران مرادی در جمع اعضای شورای مرکزی روابط‌عمومی‌های استان با اشاره به اینکه دشمنان جمهوری اسلامی درصدد هستند تا با استفاده از ابزارهای مختلف و فضای رسانه‌ای در کشور ایجاد ناامنی کنند، اظهار کرد: شهادت دو تن از ماموران ناجا در مقابله با یک شرور در شهرستان فارسان مصداق این مسئله است.

سرپرست حوزه استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: دشمنان کوردل جمهوری اسلامی درصدد هستند تا به وحدت و همدلی بین آحاد مردم آسیب وارد کنند، روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی نقش بی بدیلی در ایجاد اتحاد و انسجام در کشور دارند.

وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی‌ها واسط بین رسانه‌ها و مدیران دستگاه‌های اجرایی برای بیان عملکردها و دستاوردها هستند، بیان کرد: تمام زحمات مدیران و کارکنان یک مجمموعه در گرو عملکرد روابط عمومی است و اگر روابط عمومی نتواند همپای سیستم، پیش برود، زحمات مجموعه دیده نخواهد شد.

مرادی اطلاع‌رسانی درست در خصوص عملکرد دولت را یکی از مصادیق جهاد تبیین دانست و افزود: اطلاع‌رسانی صحیح نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی می‌کند و موجب ایجاد امید در بین مردم خواهد شد.

سرپرست حوزه استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: برای دوره‌های آموزشی و سوادرسانه‌ای برای مدیران و فعالان حوزه روابط‌عمومی با حضور اساتید برجسته بسیار حائز اهمیت است، این مسئله مورد توجه شورای مرکزی روابط‌عمومی استان قرار بگیرد.

وی در پایان یادآور شد: در سفر ریاست جمهوری به چهارمحال و بختیاری، روابط‌عمومی‌ها زحمات بسیار زیادی در انعکاس اخبار و دستاوردهای سفر کشیده‌اند، در برنامه‌ای از زحمات روابط‌عمومی‌های استان تجلیل به‌عمل خواهد آمد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1650783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =