۱۲۳ نفر
۲۴ تیر ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۳
هشدار به براندازان و هواداران رضا پهلوی : مبادا مثل ما گول بخورید

کلاب‌هاوس که آمد نزدیک انتخابات ریاست جمهوری بود. اصلاح‌طلبان ناامید. هم از شورای نگهبان و هم از نداشتن امکانات تبلیغی.

کلاب‌هاوس در دوره تبلیغات فعال شد. همه ما را گول زد. ده هزار نفری، گاهی کمتر و گاهی بیشتر، می‌رفتیم توی این اتاق‌ها و ییهو تصور این شد که آقای همتی در حال بردن انتخابات است. غافل از این‌که ما همه جا، همین ده - دوازده هزار نفریم.

معلوم شد آنجا هم جمعیت کیفی است و ربطی به بدنه جامعه ندارد. حالا طیف براندازان خارج هم به همان بلا دچار شده‌اند.چند تا روم می‌زنند و امیدوار می‌شوند.

پریشب در یکی از اتاق‌های کلاب‌هاوس به شوخی، جدی شنیدم بحث از ستاد استقبال از رضا پهلوی می‌کنند. گول فضای مجازی را نخوریم و نخورید. خبری نیست. این را به عنوان یکی از پر سابقه‌ترین کسانی که در این فضا فعالیت داشته‌اند می‌گویم.

هشدار ابطحی به براندازان و هواداران رضا پهلوی : مبادا مثل ما گول بخورید

بیشتر بخوانید :

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1651300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 115
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • پاشا IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    بسیاری از خودهاتون ضد شما هستند...زیرا نمیتوانید بلایی که بر سر کشور و مردم اوردید را کتمان کنید
  • عبدالرحیم رحیمی IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    به حسین قسم به خون ناحق ریخته شده سیدالشهدا هر کسی جراعت دارد پایش را ز گلیمش دراز کند چنان زندگیش را به خاک و خون کشیده که نفهمد از کجا امد اینجا ایران است نه ترکمنستان فهمیدید اکر هم آماده شدید فوری شلوارهایتان را بدر بروید دنبال خر سواری ایران خر نمی خواهد آدم و انسان میخواهد ایران صاحب دارد و بی کس و کار نیست اول خدا دوم امام خامنه ای مدظله العالی را خداوند منان برای این ملت ایران آورده و مثل یک شیر جلو تمام گرفتاری ها ایستاده اند و تا نائب بر حق ایشان اقا یمان مولایمان حضرت مهدی عجل الله فرجه الشریف بیایند که خواهد آمد و کل جهان را به بزرگواری خود پر از عدل و داد خواهد نمود صلوات بر محمد و آل محمد
  • علی IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    سلام. اگر آقای ابطحی یک حرف درست و حسابی زده باشد همین هشدار به مخالفان و معارضان و خارج نشین ها ست که گول فضای مجازی را نخورید. خبری نیست. کار هر بز نیست خرمن کوفتن، گاو نر می خواهد و مرد کهن!
  • مجتبی IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    برو با با حالت خوش نیست تو نظرتو برای خودت نگهدار سنگینتری