۰ نفر
۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۰

ایسنا نوشت:

معاون سیاسی شورای سیاستگذاری دفتر ائمه جمعه کشور در آئین معارفه امام جمعه جدید شهرستان جیرفت در جمع نمازگزاران گفت: نباید قدرت و پول برای شما نماینده تعیین کند و کسانی که با پول، زور و قدرت‌نمایی نماینده شوند، رنگ و بوی رضا قلدر را می‌دهند و نه رنگ و بوی ارزش‌ها و شهدا.

حجت‌الاسلام علی غفوری گفت: جابجایی ائمه جمعه یک چیزی بدیهی می‌باشد و در جابجایی‌ها برخی به دنبال سوء استفاده می‌باشند که مردم را باید بیدار کرد. وی افزود: هیچ کس جابجایی امام جمعه را به خودش منتسب نکند و نگوید کی فشار آورد و یا این‌که کی میدان‌دار جابجایی بود و ما با مردم مشکل نداریم و با سیاسیونی مشکل داریم که می‌خواهند سوء استفاده کنند.

غفوری در بخش دیگری از سخنان خود در جمع نمازگزاران جیرفتی با اشاره به انتخابات مجلس نُهم گفت: نباید قدرت و پول برای شما نماینده تعیین کند و کسانی که با پول، زور و قدرت‌نمایی نماینده شوند، رنگ و بوی رضا قلدر را می‌دهند و نه رنگ و بوی ارزش‌ها و شهدا.

غفوری مردم جیرفت را دین‌مدار خطاب کرد و افزود: نباید اجازه داد ورشکسته‌های سیاسی و فتنه‌گران دست در دست دشمن و ولایت‌گریز برای ما تصمیم بگیرند.

/29219

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 165134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =