مرتضی پورصمدی فیلمبردار «شبانه‌‌روز» در نشست نقد و بررسی این فیلم در خبرآنلاین خاطره‌‌ای از حضور همسر حسین سیاوش کسرائی سر صحنه این فیلم روایت کرد.

به گزارش خبرآنلاین، پورصمدی گفت: «من این شانس را داشتم که سر مستند «چشم‌اندازهای سیاوش آباد» هم حضور داشته باشم. در آن مستند آقای کسرائی زنده بودند و با آن فیزیک خاص خود مقابل دوربین حضور داشتند و با ایشان کار می‌کردیم. 10 سال بعد «شبانه‌روز» را کار می‌کردیم و دیگر سیاوش کسرائی نبود.»

او با اشاره به حضور همسر سیاوش کسرائی سرصحنه فیلمبرداری گفت: «ظهری را به خاطر می‌آورم که در جریان فیلمبرداری «شبانه‌روز» از خانواده سیاوش کسرائی دعوت کردیم سرصحنه بیایند و ناهار مهمان باشند. همسر سیاوش کسرائی و فرزندانش آمدند و آنجا کسی به اسم حامد بهداد بود که با گریم خانم خسروی سیاوش کسرائی شده بود. حامد هم چشم‌اندازهای سیاوش‌آباد را دیده بود و حتی لهجه سیاوش کسرائی بیمار که بیماری‌اش روی سخن گفتن او هم تاثیر داشت به خوبی ادا می‌کرد.»

شبانه روز

حامد بهداد و نگار جواهریان

پورصمدی گفت: «همسر و فرزندان سیاوش کسرائی از پله‌ها بالا آمدند و در آشپزخانه سیاوش کسرائی را دیدند. این لحظه حیرت‌آور بود. خانم کسرائی بغض کرد، گریه کرد و در یک باور و ناباوری معلق در هوا مانده بود. لحظه بسیار عجیبی بود که امید سر رسید و با روابط عمومی عجیب و غریبش وضعیت را تغییر داد.»

متن کامل نشست نقد و بررسی «شبانه‌روز» را اینجا بخوانید.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 165148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    4 10
    متاسفانه. بازي اقاي بهداد خوب نبود و مثل هميشه ادايي از مارلون برلندو بود. فرمال و رو.
  • میثم IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    10 3
    به نظر من بهداد شگفت انگیز بود. حامد بازیگر محشری است. کمی رفتارش بیرون در برابر رسانه ها عیر عادی است که روی قضاوت دیگران از بازی اش تاثیر بد می گذارد. او بازیگر خوبی است و نیازی به این کارها ندارد. بای اش در این فیلم هم واقعا عالی بود.
    • ترانه IR ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۱
      4 0
      دوستت دارم اقای بهداد