انتقاد صریح طارمی از تصمیم جنجالی اسکوچیچ

مهدی طارمی از دراگان اسکوچیچ انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی طارمی در گفت و گو با عادل فردوسی‌پور در خصوص مسائل مختلف تیم ملی صحبت کرد.

او ابتدا در خصوص تصمیم اسکوچیچ برای خط زدن استقلالی‌ها گفت: شما می‌دانستید وقتی بازیکنان استقلال را خط می‌زنید تبعاتی دارد که باید پای آن بایستید و اگر نمی‌ایستید اتفاقاتی رخ می‌دهد که در شان تیم ملی نیست و من در این 6-7 سال ندیده‌ام. یک سری چیزها از گذشته با ما آمده و نظمی آمده که به ان عادت کردیم. وقتی یک سری بی‌نظمی عادی ببینیم به چشم ما بزرگ می‌آید.

طارمی در ادامه گفت: از اردوی بحرین ببینید چند بازیکن به تیم ملی آمده است. فکر کنم 40-50 نفر باشد. تیم ملی باید طوری باشد که شما آرزوی پوشیدن پیراهن ان را داشته باشید و برای آن چند سال زحمت بکشید. این رفتار جایگاه پیراهن تیم ملی را پایین می‌آورد و همه به راحتی وارد تیم ملی می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1651963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نازنین IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    36 17
    مثلا وقتی بازیکن آماتوری مثل عارف غلامی که در حد مدارس هم بازی نمیکنه ولی با رابطه جایگاهی ثابت هم در استقلال و هم در تیم ملی حتی شده در حد نیمکت نشینی برای خودش پیدا میکنه و با اشتباهات مقابل کره منجر به باخت تیم ملی میشه و مقدمات اخراج اسکوچیچ رو فراهم میکنه...
  • ناشناس IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    14 12
    واقعا حق گفت
  • رسول IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    30 21
    باید همه بازیکنانی که زیر آب اسکوچیچ زدن از تیم ملی حذف بشون
  • NL ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    19 10
    فکر کردی به خاطر عموت هر کاری میتونی بکنی؟
  • US ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    41 10
    این تعیین تکلیف کردن وظیفه شما نیست، آقای طارمی
    • DE ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
      2 1
      پس تکلیف شماست؟ شما تا حالا چه کار برای تیم ملی فوتبال کردی؟ تا حالا شده 7 روز هفته، تو برف و بارون، تو هوای گرم و شرجی، بری ساعتی چند ساعت به عشق فوتبال تمرین کنی؟ تا حالا شده زندگی، بیزینس، زن و بچه تو ول کنی برای اردوهای فوتبال؟ تا حالا شده رژیم غذایی ات رو مربی ات تعیین کنه و تو اجراش کنی؟ تا حالا شده زندگی ات رو بذاری روی فوتبال که فقط تا یک سن مشخص می شه اهدافت رو دنبال کنی و از 33 سالگی به بعد بازنشسته محسوب می شی؟ تو چی کردی که واسه تصمیمی که اجرا کننده اش در نهایت فوتبالیست ها هستند نظر می دی؟ تو چه کاره ای که می خوای رو آرزوهای این فوتبالیست ها برای بازی خوب در یکی دوباری که در عمرشان می توانند به جام جهانی بروند نظر می دی؟ تو اصلا چکاره ای که در مورد فوتبال نظر می دی؟
  • شروین IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    59 12
    آخه تازه به دوران رسیده به تو چه ربطی داره که سرمربی تیم ملی میخاد چه کسی رو دعوت و چه کسی رو خط بزنه تو جرات اظهار نظر در مورد توپ جمع کن پورتو رو داری که اینجا در مورد اسکوچیچ نظر میدی؟ تنها اشتباهی که اسکوچیچ کرد این بود که وقتی تو رو انداخت بيرون دوباره دعوتت کرد.
  • رضائیان IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    30 7
    متاسفامه بعضی وقت ها جو آدمها رو می گیره و از خود بی خود می شن.
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    1 0
    اشکال از مخالفین و موافقین اسکوچیچ نیست.. اشکال سیستم و افراد یا جریانی بود که ایشون را اورد و همه ساختار و قداست تیم را شکست. بار کج به منزل نمیرسد. مخالفان کی روش کسانی بودن که نظم و قداست و احترام به تیم ملی را متوجه نشده بودند و کلا ادمهای فداکاری نبودن. و موافقین اسکوچیچ بیشتر به دلایل نقص های کی روش و ویلموتس طرفدار ایشون هستند. همه می دانند نتیجه را بازیکنها گرفتند...حضور ایشون فقط ارامش کننده جو درونی و بیرونی بود.
  • علی IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    3 5
    اوس مهدی بازی درفوتبال درجه 3اروپا باعث شده فکرکنی خیلی خوبی ؟ توبازیکنی قرارنیست درمورد مربی نظربدی درجام جهانی میبینیم یکی ازکسانی که مارانابود میکنه شخص جنابعالی هستی همون کاری که درجام قبلی کردی
  • IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    3 3
    این طارمی بزرگترین ضربه رو به انسجام تیمی میزنه بندازینش بیرون
  • IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    3 3
    فردوسی پور عزیز و همه ارکان فوتبال نباید دست به مصاحبه ای بزنند که مایه شادی دشمنان و منجر به ایجاد دودستگی در تیم شود. تیم خوب ما نیاز به عبور از بحران ساختگی دارد. بعد از جام جهانی برای آینده بهتر فوتبال برنامه انتقادی بسازند. برای پیروزی تیم، متحد باشیم.
  • ناشناس IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    3 2
    شماچکاره هستی که برای تیم ملی تعین وتکلیف میکنی فکرمیکنی کی هستی جوجه تفرقه انداختی توتیم ملی بایداخراجت بکنه اسکوچیچ پروشدی
  • مجید IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    1 4
    مهدی جان کاملا از صحبت هات معلوم نیست که نگران جایگاه خودت هستی اصلا و ابدا ولی نگران نباش. چرا که حسابی پشتت گرمه. پس خیالت راحت باشه.