وکیل تاج‌زاده : اجازه ملاقاتی به خانواده و وکلای پرونده نداده‌اند / سه شنبه وکالتنامه ارائه می کنیم

جماران نوشت : حسین‌آبادی  گفت: پخش اطلاعات علیه متهم در شرایطی که هنوز تفهیم اتهام به صورت رسمی انجام نشده، جرم است .

وکیل مصطفی تاج زاده آخرین وضعیت وی را تشریح کرد.

امیر حسین‌آبادی درباره آخرین وضعیت بازداشت سیدمصطفی تاجزاده اظهار داشت: متاسفانه هم خانواده و هم وکلای این پرونده در بی خبری محض به سر می برند. قرار بر این شده که‌ روز سه شنبه، بنده و دو تن دیگر از وکلای آقای تاجزاده وکالتنامه های خود را جهت اطلاع از پرونده ارائه دهیم.

وی افزود: تاکنون هر خبری که درباره اتهام آقای تاجزاده به دست آمده است، از روی اظهارنظرهایی بوده که در فضای مجازی صورت گرفته و نمی تواند مورد استناد باشد.

حسین آبادی ادامه داد: انتظاری که وجود دارد این است که وکیل بتواند به پرونده آقای تاجزاده دسترسی داشته باشد. تاکنون علاوه بر اینکه به خانواده و وکلای پرونده اجازه هیچ گونه ملاقاتی نداده اند، به آقای تاجزاده نیز اجازه نداده اند که تماسی با خانواده خود داشته باشد.

وکیل تاج‌زاده : اجازه ملاقاتی به خانواده و وکلای پرونده نداده‌اند / سه شنبه وکالتنامه ارائه می دهیم

بیشتر بخوانید :

وکیل سیدمصطفی تاجزاده با اشاره به اتهاماتی که از سوی برخی رسانه های خاص علیه موکلش مطرح می شود، گفت: واقعا جای سوال دارد که در وضعیتی که وکلا و خانواده متهم اطلاعی از محتوای پرونده او ندارند، برخی رسانه ها از چه طریقی به پرونده دسترسی پیدا می کنند؟! پخش اطلاعات علیه متهم در شرایطی که هنوز تفهیم اتهام به صورت رسمی انجام نشده، جرم است و همانطور که همسر آقای تاجزاده نیز گفته اند، حتما این برنامه وجود دارد که علیه رسانه هایی که اقدام به خبر پراکنی های شیطنت جویانه می کنند، اعلام جرم شود.

۲۱۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1652171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =