سورپرایز اسکوچیچ در تیم ملی؛ پاک‌کن به جای قلم قرمز!

خبرورزشی نوشت: اسکوچیچ در حال برنامه ریزی برای اردوی شهریور ماه است تا او و تیمش در اتریش روزهای خوبی را پشت سر بگذارند.

بعد از تصمیم کمیته فنی مبنی بر اخراج اسکوچیچ و واکنش بازیکنان و در ادامه رد مصوبه کمیته فنی توسط اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال شایعه شد اسکوچیچ در بازگشت به اردوی تیم ملی روی نام دو بازیکن قلم قرمز خواهد کشید. علیرضا جهانبخش و مهدی طارمی دو بازیکنی که به دیدار مدیران دولتی رفتند و خیلی ها می گویند بعد از این دیدار بود که کلید برکناری اسکوچیچ توسط کمیته فنی کلید زده شد.

بااین حال و بر خلاف اخباری که این روزها وجود دارد اسکوچیچ هیچ برنامه ای برای خط زدن علیرضا جهانبخش و مهدی طارمی ندارد و آنها را به اردوی شهریور دعوت خواهد کرد و بعد از این اردو در مورد لیست نهایی تیم ملی برای جام جهانی تصمیم خواهد گرفت. اگر این دو بازیکن در اردوی پیش رو همانند گذشته در خدمت تیم ملی و اسکوچیچ باشند مربی کروات دیگر دلیلی برای خط زدن آنها پیدا نمی کند.

زمانی که کمیته فنی رای به اخراج اسکوچیچ داد و بازیکنان با انتشار استوری برخورد دوگانه ای با این تصمیم داشتند اسکوچیچ در پیامی که به همین بهانه منتشر کرد؛ نوشت: برای بازیکنان مهم‌ترین موضوع باید تمرکز روی کارشان باشد و این که برای کشورشان از جان مایه بگذارند و درگیر موضواعات خارج از تخصص‌شان نشوند. بازیکنان تیم‌ملی نباید در هیچ موضوع دیگری که خارج از حوزه مسئولیت‌شان است دخالت کنند.

اسکوچیچ بعد از رد تصمیم کمیته فنی از سوی اعضای هیات رییسه ضمن تشکر به خاطر اعتماد دوباره فدراسیون فوتبال اعلام کرد او و تیم ملی همه تلاش خود را برای بازی های جام جهانی بکار خواهند گرفت. حتی اسکوچیچ در نشست با اعضای هیات رییسه گفت به دنبال صعود به دور دوم بازی ها است.

اسکوچیچ می خواهد همه را با تصمیم جدیدش سورپرایز کند. او بر خلاف فدراسیون فوتبال نمی خواهد مولد حاشیه برای تیم ملی باشد. البته اگر این دو بازیکن در اردوی شهریور برای تیم ملی حاشیه ایجاد کنند آنوقت برای مربی کروات چاره ای باقی نمی ماند که تصمیمی بر خلاف میل باطنی بگیرد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1652892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
    25 5
    جا داره هر دو رو خط بزند تا دیگر دخالت کنند
  • هیچکس IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
    5 10
    جمع کن بابا انشاله اقا مهدی شهریور میاد . همچی سره جاش میره ...
  • Mmmm IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
    6 12
    به نظرم بزرگتر از اسکوچیچ قادر به خط زدن ستاره تیم ملی طارمی را نداره ......... وسلام
  • فرشاد IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
    15 3
    اتفاقا رمز موفقیتش اینه دو سه تا تشر درست حسابی بزنه و چند تارو برای همیشه دعوت نکنه از یطرفم یه شخصی مثل کریم باقری رو دوباره بیاره تو تیم ملی تا کسی جرات نکنه تا 4 صبح بشینه مافیا و پلی استیشن 5 بازی کنه
  • IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
    9 0
    دیگه عالم و آدم فهمیدن که تیم ملی با نفوذ دلال ها بسته میشه. فدراسیون فاسد چهل ساله همه فوتبال رو به فساد کشیده.
  • IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
    14 1
    اسکوجیج بی تقصیر ترین فرد در حواشی ایجاد شده بود . با وجود اینکه برخی بازیکنان از چارچوب خود پافراتر گذاشتند ؛ اسکوجیچ آن ها را خط نخواهد زد . زیرا در آنصورت هرگونه باختی در بازی ها را به این کار او نسبت خواهند داد. مثلا خواهند گفت که در دیدار با انگلیس اگر جهانبخش و طارمی در زمین بودند ، انگلیس را می بردیم ... قرار نیست ما تیمی مانند انگلیس را ببریم . آن تیم‌ یکی از مدعیان جام و برنده دو جام جهانی است .
  • IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
    11 3
    این دو بازیکن را اگر خط نزنه به علت تفرقه باعث شکست تیم میشه
  • ایران وطن ما IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    4 14
    فکرش بکنید اسکوچیچ بیاد طارمی جهانبخش حاج صفی از تیم ملی خط بزنه . بعد انتخابات فدراسیون بشه . تاج رییس بشه اولین کارش اخراج اسکوچیچ باشه . چه شود