مهر نوشت:

برخی منابع هدف دو انفجار شبهای گذشته در منطقه ای از بیروت را ترور "سمیر قنطار" آزاده لبنانی از زندانهای رژیم صهیونیستی عنوان کردند.
به گزارش خبرگزاری مهر، یک منبع بلندپایه امنیتی در گفتگو با شبکه تلویزیونی MTV لبنان اظهار داشت: یکی از انفجارهای الرویس به علت انفجار یک دستگاه خودروی مرسدس بنز بوده و انفجار دوم نیز در آپارتمانی در این منطقه رخ داده است.

این شبکه همچنین ادعا کرد: یکی از شخصیتهای بارز حزب الله لبنان در این ساختمان ساکن بوده که هدف انفجار وی بوده است.

از سوی دیگر روزنامه النهار لبنان با تکیه بر داده های امنیتی نوشت: هدف از انفجارهای منطقه الرویس "سمیر قنطار" اسیر آزاد شده لبنانی از زندانهای رژیم صهیونیستی بوده که در همین منطقه سکونت دارد.

"دانی الزعنی" از مقامات ارشد قضایی لبنان نیز در گفتگو با الشرق الاوسط از ارائه هر گونه اطلاعاتی درباره انفجار الرویس خودداری کرد و افزود: در این باره نمی توان هیچ اظهار نظری کرد.

از طرفی یک منبع امنیتی به الشرق الاوسط گفت: دستگاههای امنیتی (وابسته به دولت لبنان) نتوانستند وارد محل انفجار شده و گزارشی در این باره تهیه نکردند.

این در حالی است که تلویزیون المنار انفجار اخیر در منطقه الرویس را ناشی از انفجار یک کپسول گاز اعلام کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 165341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام LB ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    اولا المنار هیچی نگفت. دوما اولش گفتن آب گرم کن بوده دیدن خیلی ضایع است گفتن گاز سوما اصلا سمیر قنطار اینجا زندگی نمیکنه چهارما موشک بوده. احتمالا از گرمای هوا همون زیر ترکیده شانس اوردن همون دو تا ترکید پنجما پلیس و حزب الله برای پراکنده کردن مردم تیر هوایی زدن ششما مرسدس بنز که مثل پژوهای ایران نیست که بترکه! چرا تهمت می زنید!