۶ نفر
۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵
سیراب نشو لعنتی؛ برای سیل مخوف استهبان

زمین خشک است. هوا بی سابقه گرم است. آب کم است. زمین سیراب نیست. آب نیست.عطش است؛ این ها درست اما دلیل نمی شود سیراب شدن زمین جان هموطنانمان را بگیرد.

آقای زمین!سیراب شوی که چه؟ خیس شوی که چه؟ نم دار شوی که چه؟ سبز شوی که چه؟نخواستیم. به همین خشکی ات راضی تریم.

آقای مسوول! شما که از هشدار هواشناسی اطلاع داشتی چرا یک بلندگو دستت نگرفتی حوالی رودخانه رودبال استهبان به مردم بگویی خطر از آنچه می بینید به شما نزدیک تر است؟

آقای مسوول!اگر اطلاع رسانی به موقع کرده بودی که مردم بخت برگشته کنار رودخانه، آنجا نمی نشستند تا سیل نامرد بیاید و عزیزانشان را با خودش به ناکجا ببرد.

آقای مسوول! فیلم های آخرالزمانی حواشی سیل رودبال را دیده ای؟

صدای ناله و شیون زنان و بچه ها را شنیده ای که زار می زنند و دنبال گمشده هایشان می گردند؟

حالا ستاد بحران تشکیل بده و دنبال جنازه ها بگرد.دیگر کار از کار گذشته متاسفانه....

کد خبر 1653933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • GB ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    0 0
    درست می فرمایید.فقط بلدن ایجاد مزاحمت کنند.برای گشت ارشاد نیرو دارن تا کفر آدم رو دربیارن ولی برای نجات جان هموطنان ،نیرو‌ ندارن و یا اصلا براشون زنده و مرده ما مردم دیگه فرقی نداره. باید،باید هشدار می دادن و نیرو می فرستادن تا مانع نشستن مردم در اطراف رودخانه می شدن تا اگر کسی اخبار هواشناسی و یا توصیه های آنها رو مبنی بر احتمال وقوع سیل رو نشنیده اند،بهشون هشدار داده بشه.این مملکت همه جاش پر از زخم های عفونی از بی لیاقتی مسوولین ،اون از ماشین‌هامون که ارابه های مرگ اند و‌معلوم نیست کدوم چفیه پوش مقدس نمایی پشت حمایت تولیدکنندگان داخلی خودرو هست که به ساختن این جعبه های مرگ ادامه میدن، اون از اوضاع آلودگی آب و هوا ،اون از اوضاع نابسامان صنایع آلوده کننده آب و خاک که هیچ نظارتی بهشون نیست به بهای سلامت ملت ،برای خودشون تولید ثروتی می کنن که حتی توی این مملکت خرج نمیشه،اینها ظلم و اقایون ظالم اند و ظلم ‌پا بر جا نمی مونه( این بشارت همون قرآنی که اقایون تظاهر به اعتقاد بهش می کنند)
  • مهدی IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    0 0
    جالبه هواشناسی انگار فقط عبور ابر ها را می بیند