ستاد ویژه‌ای برای پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان چهارمحال وبختیاری تشکیل شود

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با احتساب اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان و اعتبارات سال ۱۴۰۱، حدود ۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبار به استان تخصیص پیدا کرده است، برای پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان ستاد ویژه‌ای در مرکز استان و شهرستان‌ها تشکیل شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل ازروابط عمومی استانداری، غلامعلی حیدری در شورای توسعه و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بخشی از اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان ابلاغ شد، اظهار کرد: تلاش شد تا اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان به‌صورت عادلانه در بین شهرستان‌ها تقسیم شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: با احتساب اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان و اعتبارات سال ۱۴۰۱، حدود ۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبار به استان تخصیص پیدا کرده است، برای پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان ستاد ویژه‌ای در مرکز استان و شهرستان‌ها تشکیل شود و جلسات آن هر دو هفته یکبار با حضور مدیران‌کل برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه یک نامه به وزارتخانه‌های مختلف برای پیگیری مصوبات سفر ریاست‌جمهوری به چهارمحال و بختیاری با امضای استاندار ارسال شود، گفت: باتوجه به محدودیت فصل کار در پروژه‌های عمرانی، باید هر چه سریعتر اعتبارات سفر جذب و تاکید شود تا اعتبارات در ۶ ماهه ابتدایی سال به استان اختصاص پیدا کند.

حیدری افزود: برش اعتباری پروژه‌های سفر ریاست جمهوری به چهارمحال و بختیاری به تفکیک در اختیار شهرستان‌ها قرار بگیرد، همچنین مصوبات سفر در هر شهرستان به فرماندار اعلام شود، باید مصوبات سفر به‌صورت مستمر از وزارتخانه‌ها و سازمان برنامه و بودجه پیگیری شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه معاونت اقتصادی استانداری مصوبات سفر ریاست جمهوری در بخش تسهیلات را از مدیران عامل بانک‌های کشور پیگیری کند، یادآور شد: باید روند پرداخت تسهیلات روان‌سازی شود.

وی با بیان اینکه روند جذب اعتبارات ۱۴۰۰ در چهارمحال و بختیاری سرعت گرفته است، توضیح داد: در ارزیابی مدیران بحث میزان جذب اعتبارات لحاظ می‌شود، همچنین مدیران برای جبران کسری بودجه باید املاک مازاد خود را به‌فروش برسانند.

حیدری تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی تا هفته دولت فرصت دارند که ادارات متناظر خود را در شهرستان‌هایی که هنوز اداره متناظرشان مستقر نشده است، مستقر کنند، اگر مدیری این کار را انجام ندهد با او برخورد خواهیم کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه باید تمام پروژه‌های نیمه‌تمام در استان فعال شود، گفت: فرمانداران با همکاری شوراهای اسلامی شهر و روستا هر چه سریعتر نسبت به حل مشکلات اجتماعی مرتبط با پروژه‌های عمرانی اقدام کنند، قطعا با اجرای مصوبات سفر شاهد تحول در استان خواهیم بود.

وی عنوان کرد: افزایش پروازهای فرودگاه شهرکرد در اولویت مدیرکل راه و شهرسازی قرار بگیرد، مقرر شد هر روز یک پرواز به پایتخت از فرودگاه شهرکرد انجام شود، همچنین درصدد اضافه شدن پرواز عسلویه، کویت و چابهار به پروازهای فرودگاه شهرکرد هستیم.

حیدری با تاکید بر اینکه مدیران‌کل نسبت به تغییر مدیران کم کار در شهرستان‌ها اقدام کنند، اضافه کرد: همچنین مدیران نباید از خودروهای اداری برای انجام کار شخصی استفاده کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1654364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =