ورزش اولویت چندم مردم است؟

وزیر ورزش و جوانان قرار است این هفته در صحن علنی مجلس پاسخگوی سوالی درباره «شرح وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان» باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛حمید سجادی این هفته مهمان مجلس است و باید به سوال یکی از نمایندگان در صحن علنی پاسخ دهد. سوال مطرح درباره «شرح وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان» است؛ سوالی که ابعادش برای میلیونها مخاطب دو حوزه «ورزش و جوانان» مشخص نیست.

سجادی در شرایطی باید پاسخگوی این سوال مجلس باشد که بدلیل وضعیت موجود، ورزش جزو اولویت‌های آخر مردم به حساب می‌آید و اگر قرار به رسیدگی مشکلات مردم است، شاید رسیدگی به اوضاع قیمت‌ها، مسکن، ارز، خودرو، اشتغال و ... ارجح‌تر باشد.

اینکه نمایندگان مردم در مجلس دغدغه ورزش را دارند، اتفاق خوبی است که باید آن را به فال نیک گرفت اما اینکه چرا رسیدگی به این موضوع و سوال از وزیر مربوطه جزو اولویت‌ها قرار گرفته سوال مهمی است که نماینده یا نمایندگان سوال‌کننده باید به آن جواب بدهند.

مهمتر اینکه در فضای فعلی که ورزش ایران بدلیل بعضی ورودهای غیرکارشناسی به موضوعات داخلی فدراسیون‌ها (از جمله اختصاص بودجه خاص به بعضی از فدراسیون‌ها) دچار تلاطم است، از نمایندگان مردم انتظار می‌رود تلاش بیشتری برای ایجاد آرامش در ورزش کنند.
بازی‌های کشورهای اسلامی و رقابت‌های جام‌جهانی، مسابقاتی است که در ابعاد مختلف اهمیت فراوانی برای کشور و نظام دارد و کمک به ایجاد شرایط مساعد برای کسب موفقیت مسئولیتی ملی است که قطعا این مسئولیت برای نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی چند برابر است.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1654406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =