بهره مندی 300 روستای لرستان از آب شرب تا پایان سال

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان گفت : امیداریم تا پایان امسال بیش از ۳۰۰ روستای محروم استان که تحت پوشش خدمات این شرکت می باشند از آب شرب سالم برخوردار شوند.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، حمیدرضا کرموند در جلسه درخواست آبرسانی به چند روستا که با حضور معاون دفتر بازرسی،مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری برگزار شد گفت: در سال جاری با هدف محرومیت زدایی از روستاها قرارداد همکاری مابین شرکت آب و فاضلاب لرستان با بسیج سازندگی حضرت ابوالفضل (ع) به نمایندگی از قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) به مبلغ ۴۲۵ میلیارد تومان منعقد شد .

وی افزود : امیداریم تا پایان امسال بیش از ۳۰۰ روستای محروم استان که تحت پوشش خدمات این شرکت می باشند از آب شرب سالم برخوردار شوند.

حمید رضا کرم وند گفت:چنانچه روستایی تحت پوشش این شرکت نبوده و متقاضی این خدمات می باشد با همکاری دهیاری روستا درخواست خود رابه این شرکت ارائه داده تا پس از بررسی زیرساخت های تامین آب عملیات آبرسانی انجام خواهدشد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان اظهار کرد : استان لرستان دارای ۳هزار روستا است که۱۶۰۰ روستا با جمعیتی بالغ بر ۵۱۰ هزار نفر آن تحت پوشش خدمات این شرکت می باشد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1655347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =