۰ نفر
۱۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۴:۱۶

روزنامه کیهان نوشت:

«مسعود رجوی کجاست»؟ یک پایگاه اینترنتی وابسته به شماری از جداشدگان گروهک منافقین به بهانه این سوال، به ورشکستگی و فلاکت این گروهک تروریستی پرداخت. کسانی که به تازگی توانسته اند از پادگان فرقه ای اشرف فرار کرده و به دنیای آزاد قدم بگذارند می گویند که طرح سوال «مسعود رجوی کجاست؟» در مناسبات سازمان، مرز سرخ عبور ناپذیر محسوب شده و هر کس در هر سطحی چنین سوالی مطرح کند قبل از اینکه پاسخی دریافت کند فورا به عامل نفوذی رژیم ایران متهم شده و زیر تیغ توهین و افترا خواهد رفت.

افراد جدا شده از فرقه می گویند که «رجوی کجاست» در ذهن تمامی افراد یک سوال جدی است ولی اینکه فرقه رجوی از طرح این سوال فوق العاده ساده و طبیعی حتی در بالاترین سطوح سازمان این چنین وحشت دارد، سوال مهمتری است که جای بحث دارد.پایگاه اینترنتی مورد اشاره همچنین می نویسد: برای ما و خیلی های دیگر دانستن محل اقامت مسعود رجوی اصلا حائز اهمیت نیست. برخی می گویند او در سنگرهای بتونی پادگان اشرف مخفی است. عده ای معتقدند که او همچون مابقی صدامی ها به اردن رفته و در کنار آنان در آنجا مستقر می باشد. تعدادی هم چنین ارزیابی می کنند که او به نقطه ای در اروپا یا هر جای دیگر نقل مکان کرده و کلا زیاد هم در امور سازمان مجاهدین خلق نقش بازی نمی نماید و با ثروت های هنگفتی که طی این سالیان جمع کرده مشغول زندگی خودش است. او در هر کجا که اقامت گزیده باشد مهم نیست. مهم این است که فرقه او فعلا در حال متلاشی شدن است و او در چنین موقعیت خطیری از صحنه غایب بوده و خود را پنهان کرده است.

اینترلینک با طرح این سوال که «راستی رجوی نه به لحاظ فیزیکی بلکه به لحاظ سیاسی و به قول خودش مبارزاتی در حال حاضر در چه نقطه ای قرار گرفته و از حرفهای اولیه خود و فرقه اش چقدر فاصله دارد»، نوشت: هر کس در درون تشکیلات بپرسد که «رجوی کجاست»، در قدم بعدی حتما سوال خواهد کرد که سازمان مجاهدین خلق در صحنه سیاسی ایران و منطقه کجاست و در کنار چه کسانی و در مقابل چه کسانی قرار گرفته و این چقدر با شعارهای اولیه سازمان که موجب جذب بسیاری از اعضای فعلی و گرفتار شدن آنان در دام یک فرقه مخرب کنترل ذهن شد فاصله دارد. علت اصلی تابو کردن سوال «رجوی کجاست» دقیقا این است که مایل نیستند سر سوالات بعدی باز شود و سازمان مجبور به پاسخگویی باشد.

ارگان جداشدگان سازمان منافقین در پایان تاکید کرد: واقعیت این است که رجوی، به عنوان سرکرده عقیدتی سازمان در خطیرترین نقطه تاریخی این سازمان همچون سرفصل های گذشته غایب بوده و فرار کرده است. اگر 30 سال قبل یعنی در 30 خرداد 1360 رجوی نیروهایش را مقابل تیغ فرستاد و خود فرار کرد، حالا به لحاظ سیاسی و فیزیکی پادگان اشرف را در معرض نابودی رها کرده و خود فرار را بر قرار ترجیح داده است و دیگر از آن شعارها و باد به غبغب انداختن های زمان صدام حسین خبری نیست. رجوی در 30 خرداد 60 با دست به سلاح بردن و آغاز عملیات تروریستی، مشروعیت سیاسی خود را از دست داد. او در خرداد 1365 با رفتن به عراق و تبدیل شدن به مزدور صدام حسین، مشروعیت اجتماعی خود را نیز از دست داد و منفور خاص و عام شد. و اما در سال 1382 با سرنگون شدن تنها حامی دولتی اش یعنی صدام حسین، روند از دست دادن حیات فیزیکی فرقه اش نیز شروع شد. او همه چیز را از دست داد و فرقه او در حال حاضر حتی به عنوان یک نیروی مزدور هم جایی نداشته و ندارد. در چنین شرایطی آیا بهترین کار مخفی شدن و پاسخگو نبودن نیست؟

/29217

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 165604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 30
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
    26 3
    کاش زوتر بمیره اونم بدتر از صدام دوستش
  • رضا-مشهد IR ۰۵:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
    24 1
    مرگ بر منافق جنايتكار رجوي كه به ملت خودش رحم نكرد
  • مهدی IR ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
    22 1
    رجوی خیلی وقته که بدرک واصل شده
  • بدون نام IR ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
    21 1
    در قعر گورستان تاريخ معاصر گنديده است
  • بدون نام IR ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
    24 0
    واقعا رجوی کجاست؟اصلا زندست؟؟خیلی عجیبه با اینکه مدتهاست گم و گور شده و هیچ خبری ازش نیست ولی هیچ کجا و در هیچ رسانه ای صحبتی در مورد این غیبت مشکوک او نمیشود و جالبتر انکه در نوشته هایی از این دست حتی احتمال مرگ او نیز در نظر گرفته نمیشود حال انکه با این غیبت طولانی احتمال سقط شدنش بیشتر از زنده بودنش میباشد
  • مهرزاد از ايسلند IR ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
    13 2
    رجوي زنده اس و الآن توي ايسلند زندگي ميكنه و فلج شده و روي ويلچر ميشينه. بخاطر همينه كه چندساله كه عكس و فيلم جديدشو نشون نميدن و فقط صداشو پخش ميكنن تا مبادا طرفدارانش با اين اوضاع و احوال اونو نبينن . اينو از يه منبع كاملا موثق شنيدم.
  • بدون نام IR ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
    14 8
    منافقین بدتر از کفارند . مرگ بر منافق
  • مجتبی IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
    17 3
    خداوند لعنت کند مسعودرجوی
  • بدون نام IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
    11 1
    اون احتمالا مرده که هیچ خبری از نیست حالا باید پرسید چرا چگونه کی و بدست کی کشته شده
    • بدون نام IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۴
      8 0
      امیدوارم که به دردناک ترین شکل ممکن مرده باشه
  • بدون نام IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
    16 0
    اون ملعون زنده و مرده اش تو جهنمه
  • هموطن IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
    15 1
    لعنت بر او باد
  • بدون نام IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
    12 4
    خدا لعنت کند او را به خاط دو عمل منفورش...نمایش مسلحانه درخیابانها در زمان جنگ و قبول کردن مزدوری صدام وهمکاری با او در حمله به وطن خویش به خاطر ماهی دو میلیون بشکه نفت...
  • بدون نام IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
    12 6
    مسعود رجوی نمونه بارز خسره دنیا والاخره می باشد تمامی منافقین بایستی از رجوی لعنتی درس عبرت بگیرند وتادیر نشده توبه کنند شاید خدای متعال توبه انهارابپذیر؟
  • رهگذر IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
    9 10
    مطمئن باشید رجوی به درک واصل شده وگرنه هیچ دلیل منطقی وجود نداره که با وجود اون همه اتفاقات در فتنه 88 حرفی نزنه یا عکس العملی نشون نده چون امثال رجوی زنده اند تا در شرایطی مثل فتنه 88 به عنوان عامل از طرف غرب نقش ایفا کنند پس با یه حساب سرانگشتی می تونیم به این نتیجه برسیم که حتما این لعنتی مرده .شک نکنید .
  • بدون نام IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
    12 2
    اصلاً بود و نبودش مهم نیست
  • بی نام IR ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
    10 3
    به نظرم مرده است که اگر اینطور باشد خدمتبزرگی به همه شده است
  • مهدی IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
    11 2
    باسلام.از اون جایی که هرکسی که بدی بکنه باید توی این دنیا هم مکافات بکشه. این موجود جنایتکارکه تمام وجودش سیاهی ولجنه ودستان کثیفش به خون انسانهای بیگناه از وطن خودمون وشیعیان عراق آغشته هست باید خفت وزجر زیادی ببینه اگر زنده باشه حتمأ بدترین حال ممکنو داره.
  • فرزند ایران IR ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
    17 3
    زنده ومردش برای ما مهم نیست........اویک خائن به وطن وملت ایران بود.
  • هموطن IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
    8 11
    اون احتمالا رفته پیش بنی صدر
  • هموطن IR ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۳
    19 2
    مرگ بر رجوی ودارودسته اش خاک بر سرشان
  • امیر حیدری IR ۰۴:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    18 3
    عاقبت کسی که به مردم کشورش پشت کندو روبه مردم کوفه کند همین است
  • بدون نام IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
    13 3
    ای مرگ بر تو که همه مردمو چشم به راه بچه هاشون گذاشتی به خدا پناه ببر و بچه های مردم آزاد کن تا دم مرگ بر سر مزار پدران ومادران منتظر برسن پدری که همیشه چشم به راه پسرش حتی موقع مردن چشمش به در بود مرد
  • مينا IR ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
    17 21
    مرگ بر ضد ولايت فقيه، مرگ بر صدام،مرگ بر رجوي ها و تمام منافقين، مرگ بر خاندان پهلوي، مرگ بر سلطنت طلبها درود بر حضرت امام خميني، درود بر رهبر عزيزمان خامنه اي كبير
  • غيرتي IR ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
    6 0
    كورش كبير نه.........
  • سارا IR ۰۴:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۷
    10 3
    نمیدونم مسعود رجوی مرده یا نه.خدا لعنتش کنه که با فکر خراب و منحرفش جوانان آرمانگرا و آزادی خواهی رو به اسارت گرفته که هر کدام میتونستن برای کشور عزیزمون مفید باشن نه اینکه همه جوانی خودشون رو تو زندان اشرف بگذرونن.به امید رهایی اسرای اشرف ننگ بر مسعود و مریم رجوی
  • علی IR ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۱
    4 1
    به نام خدا انسان باید خیلی احمق و بی عقل باشد که این عمر کوتاه را در راه قتل هموطنان و خیانت به کشورش تلف نماید . حداقل اگر دین ندارید ، آزاده باشید . به عوض اینکه مثل همه مردم زندگی کنید ، خانواده داشته باشید ، به مسافرت برید و خوش باشید و ... . اسلحه به دست میگیرید و دست به قتل هزاران بیگناه می زنید و دائما در هراس و ترس و فلاکت و دور از وطن با مغزهایی بیمار و گرفتار زندگی می کنید ، آخرش چی ؟ نه دنیا را دارید و نه آخرت را . این بدبخت رجوی وطن فروش خائن ، بی ناموس که دستمال به دستی صدام و بعثی ها را می کرد مطمئناٌ به خواری دچار خواهد شد و این زن روانی و خونخوارش (مریم) هم به این سرنوشت دچار خواهد شد .( هیچوقت صحنه چاپلوسی رجوی در برابر صدام را که بارها از تلویزیون پخش شده را فراموش نمی
  • بدون نام IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۲
    3 0
    مرگ بر منافق خاین وطن فروش
  • سايه IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    3 0
    كسي كه يك اردوگاه را تبديل به يك زندان ميكند يك كشوررا به يك جهنم مبدل مي سازد
  • مهدی کدخدا A1 ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
    2 0
    مرده و زنده این سگ جهنمی یکسان است. لعنت بر این تروریست منفور که بسیاری را راهی گورستان کرد، کسانی که منشأ خیر برای ایران عزیز بودند.لعنت خدا و فرشتگان و پیامبران و همه صالحان بر رجوی خبیث و هواداران میشوم او.