توصیه پلیس راهور به رانندگان درباره راندن در روزهای بارانی هفته پیش‌رو

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد که پایتخت تا سه روز آینده درگیر بارش باران است و مجبور هستیم در برخی معابر محدودیت‌هایی اجرایی و عملیاتی کنیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از سایت پلیس، سردار محمدحسین حمیدی اظهار داشت: بیشتر معابر پایتخت درگیر بارش باران و مسیرها کاملا لغزنده است.

وی با بیان اینکه در این روزها به هیچ عنوان از موتورسیکلت و دوچرخه استفاده نکنید، افزود: به دلیل اینکه خیابان‌ها و معابر لغزنده است خودروها باید با سرعت پایین‌تر از حد معمول تردد کنند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: امکان دارد رانندگان ترافیکی سنگین‌تر از روزهای قبل را تجربه کنند به همین دلیل توصیه می‌شود باک بنزین خودروهای خود را پر کنند و از سالم بودن برف پاک‌کن‌ها اطمینان داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: خودروهایی که نقص فنی دارند را در این شرایط بارندگی به هیچ عنوان استفاده نکنید زیرا ممکن است در وسط راه خراب شود و بر ترافیکی که بر اثر لغزش معابر ایجاد شده است اضافه کند.

حمیدی ضمن تاکید بر اینکه رانندگان مراقب عابران پیاده باشند گفت: بررسی برف پاک کن و چراغ‌ها در شرایط بارندگی یکی از موارد مهمی است که هر راننده باید انجام دهد.

بیشتر بخوانید:

فرمانده راهور شرق تهران: هموطنان مسافرت نکنند

پلیس راهور: اجازه عبور خودرو به گردشگران از سمت تهران به لواسانات و رودبار قصران نمی‌دهیم

47231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1656621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =